fargoth Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Noen som husker dette spillet? *mimrer* Ville gjerne vite om noen har, vet hvor jeg kan kjøpe/laste ned dette spillet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Med fare for å bli flamet; Det er en stund siden det spillet var å få kjøpt, så det er nå abandonware... The Underdogs er seriøse nok på slikt så derfor tror jeg trygt du kan laste det ned derfra! (Har selv originalen, knallspill! ) Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Et spill er ikke abandonware bare fordi det ikke er å få kjøpt lengre. Mange gir ut spillene sine gratis etter en stund, men det er ingen automatikk i at det blir abandonware. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Et spill er ikke abandonware bare fordi det ikke er å få kjøpt lengre. Mange gir ut spillene sine gratis etter en stund, men det er ingen automatikk i at det blir abandonware. Litt dårlig formulert, men det var altså ikke det jeg mente. Alt som ligger på de sidene er abandonware etter det jeg hat fått med meg... Det var det jeg mente..! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Tusen takk Goophy! Knallspill dette her, skal sitte å spille litt nå. Det som gjore dette til et av de råeste spillene noensinne var at 2 kunne spille samtidig, med splitscreen, noe som jeg og en god venn gjorde en gang på min første maskin, og det var noe av det råeste jeg har vert med på i hele mitt liv! Hvis en kjørte mot sola, kom man til et fjell med et stup, som det var mulig å kjøre utfor. Husker dette var helt vanvittig! Edit: leif Endret 21. september 2006 av fargoth Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Spillet burde da være freeware nå siden det er så gammelt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Aaaah, Big Red Racing ja... hadde glemt dette spillet jeg, helt til du minnet meg på det. Hadde vært morsomt å gjenopptatt det, men jeg regner med at jeg hadde blitt skuffet. Men i sin tid, var det jo sinnsykt underholdende. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Takk for at du la ut linken! Det spillet var helt genialt på sin tid, satt rimelig mye med det da... Må helt klart prøves på nytt, men tror nok jeg blir litt skuffa, i hvertfall grafikkmessig. Husker også at spillet hadde en genial soundtrack-liste, ofte jeg satt den på i cd-spiller bare for å høre på de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå