Gå til innhold

Overklokking / flash av Radeon 9800XT

ANTILAN

Anbefalte innlegg

Til alle som har overklokket eller flashet bios i ATI Radeon 9800XT:

Hvordan gikk det?

Har prøvd selv, men er plaget med voldsom temperatur på kortet, 60 - 75 grader. Har kjøpt Thermaltake "Giant III VGA Dual Heatpipe Vga Cooler" som skal monteres i morgen. DET må vel hjelpe. Kjører Amd xp3000+ og CoolerMaster Aero 7 Lite, og har i tillegg fem kabinettvifter. Temperatur i System ligger på 32-38 grader, Cpu ligger på 46-52 grader og skjermkortet på 60-75 grader uten overklokking (412/365). Og om det bråker????!!!! :scared:

Nei, ver grei og gi noen tips. Bruker headset når jeg spiller Far Cry, så jeg hører ikke når kjerringa gauler "stans den h/%#¤ maskina"!!!

I bunn og grunn er det et veldi godt påskudd til og tappe feriepenge-kontoen for noen tusenlapper til vannkjøling...., og ho er snaaart enig. :thumbup:

Litt feadback?? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sapphire

Yepp, jeg også, ser ut til å vere et gjennomgående problem med Sapphire. Skal montere heatpipe-kjøler på kortet no, så får vi se hvordan det funker. Har du forresten sendt bestilling på HL2 som fulgte med i bundle'en? Vet du når spillet slippes?

Lenke til kommentar
Gidder ikke å betale porto, laster det heller ned med steam... Litt rått, med steam kontoen kan jeg også spille cs 1.6...ganske kult! Men vil klage på varme problemet til komplett.no.. går kanskje an!

Tror ikke du får medhold i det desverre, så lenge ikke VPU blir ødelagt av varmen, da kan du klage og har rett på ny VPU ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...