theDurkan Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har en Artic coller copper silent 2 tc, og med dens autosensor ine i seg, så ligger cpuen alltid på 55-60 C. Jeg synes dette er litt mye, og lurer på om man kan øke vifte hastighten uten vifte styring. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 du kunne jo prøvd og feste på en extra dimmer på ledningen da Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Altså, å feste en dimmer på den vil ikke akkurat øke hastigheten, da må det mere spenning til. Men da er det igrunn enklere å skifte ut vifta.. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 razer - tror det var ment som litt ironi lissom... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg klipper over sensoren som regel og lodder på min egen motstand. Klipper du kun over sensoren derimot går viften på 12V hele tiden. (kommer an på sensorkretsen, men i de fleste tilfeller er det bare å klippe av det ene beinet til sensoren.) Dermed kan jeg bestemme en fast hastighet og ikke høre på den plagsomme opp og ned spinningen Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Klippe av sensoren? Er sensoren en liten rød og svarte ledning som går inn til kjøleribba? Jeg har den satt på nå, og ser ikke så godt der. Men er det lurt? Er det ikke stor kjangs for at den da ikke fungerer? Jeg vil ikke herpa vifta mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå