askeladden2004 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei jeg har en Nokia 7610 og er knyttet til nettet over GPRS. Jeg kobler meg til min Yahoo email og sender og mottar email. Jeg har imidlertid ikke funnet ut hvordan jeg kan emaile et vedlegg...f.eks. et foto. Noen ideer? På forhånd takk. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har du lagt opp yahoomail som en epost konto, under email instillinger, slik at du bruker mailkklienten i telefonen, eller går du inn via yahoo nettside ? Bruker du telefonen sin klient er det bare å merke et eller flere bilder, trykke options og send som email...... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 bruker du mailklienten burde det være som på min 6600 Gå til bildet->valg->send->e-post->skriv epost+adresse->send Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har ikke valgt Yahoo som epost konto. Jeg har bare gått til Yahoo online. Jeg må sjekke opp det dere sier! Tusen takk!!!!! Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har gått gjennom innstillinger for epost under meldinger nå, men jeg står fast! Hva i all verden skal jeg fylle ut på spørsmål om IP nummer?? Jeg skal jo ikke bruke PC'n min. Takknemlig for hjelp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå