halvardm Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Fett.. Likte den øverste best... Endret 22. juni 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg og likte den best Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Meget søt, den øverste der. Bare gjør den litt mindre, den var i største laget. Keep up the good work Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Flere logoer To venner mente det ble så mye bedre med en ring rundt det hele... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Var bedre uten runding rundt! Likte egentlig der du har en invertet firkant på D'en.. Den var litt spennende. Men synes fortsatt det er et stykke igjen til at du er i mål. Den har fortsatt for lite særpreg, og sitter med en sterk følelse av at eg har sett noe helt likt før. *jerntepp.. Så tilbake til dette med kommunikasjon, tenker absolutt ikkje design når eg ser denne logoen, tenker heller ikkje kreativitet. Samme tenker eg om 2advanced sin... Den er veldig "autofil" om du skjønner. I logo design må man forholde seg til klisjer, kultur og vaner... bære på valg av farger er det masse å tenke gjennom. ser du litt rundt vil du oppdage at logo'er til firmaer i samme bransje har likhetstrekk, selv om de er totalt forskjellig. altså form og farge skal underbygge det du f.eks tilbyr. men synes du har utviklet logoen i riktig retning, håper du fortsetter med det! Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Kan noen vise meg en logo der jeg tenker design når jeg ser den? Den skal også være kreativ. Endret 23. juni 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 http://www.pixellogo.com/ Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 2a har alstå kjøpt logoen sin Mange fine logoer der ja Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Noen som har en flott ide' til hvordan jeg skal forbedre logoen? Bør jeg starte på ny? Her er den i farger (just4fun): Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Liker logoene dine jeg.. Velg den du liker best og bruk den. 3d logoen var kul.. Endret 23. juni 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Den tredje var best. Den med sirkelen rundt, er vel den du har farget som jeg mener. Det kan bli kult med farger, men noen andre farger enn de du har der. Svart-hvitt er jo safe Endret 23. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) En ting jeg har funnet ut er at det er mye lettere å lage en logo til et fotballag eller en svømmeklubb enn å lage en logo til en designside. Hva er design? Jo: form, farge og typografi. Det er nok derfor de fleste bare har en form som logo Endret 23. juni 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Man kan jo fortsatt kalle en side ting som "running loco" ( ), og lage en logo ut fra det Grov leif... Endret 23. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Begynner så absolutt å ligne på noke, men er ikkje den avrunda "ED" greia noke som ligner veldig, veldig på et eller anna sånn "Godkjent" merke på forskjellige apprater o.l. ? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Man kan jo fortsatt kalle en side ting som "running loco" ( ), og lage en logo ut fra det Jau jau @ arve87: Hvilket "Godkjent" merke skulle det være? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 ... men eR det noge budskap Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) OOH, Grusomt! edit: ikke ta det ille opp! Endret 24. juni 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg er helt enig. Det var virkelig Grusomt! Den siste logoen var jo killer... Problemmet er at jeg kommer ikke på noe som kan forbedre logoen (den med farger). Kanskje jeg bør starte på nytt? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hva med å leke litt med blending options i photoshop? litt stroke og inner glow og litt sånt? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg må vel strengtalt bygge huset før jeg maler det. 3d, effekter osv. kommer selvfølgelig, men først må jeg jo lage logoen. Skjønner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå