Purify Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Ja, for jeg har © på det. Neeeidaaa. Copyright på noen ord? Så flink er du ikke Vises ikke siste linjen i innlegget mitt hos deg? Jo. Igjen, sarkasme? Men som sagt, nok OT.. Endret 21. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du bør tenke på hva og hvordan logoen skal kommunisere, hva vil du at folk skal tenke når de ser den. Den siste var best, men: Slik som den er nå er den veldig kjedelig, og typisk 2advanced design. Det finnes ingen særpreg. Du har også noen uheldige ting i logoen, når ED henger ihop med innerste sirkel skapes en G, hva står denne for? Og hvorfor disse rundingene? Virker for meg som en lite gjennomtenkt logo, husk at dette faktisk er ditt ansikt utad... Men ikkje gi opp, logoer er noe av det vanskeligste å mestre, det er så mye mere enn bare ett symbol. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg synes fonten du bruker er litt uheldig, den er vel litt abstrakt og er litt uklar. Logo #3 er fet og tøff, men "D" er litt rar. Prøv å bruke en annen font. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Den siste var uten tvil den som var mest ryddig og gjerne lettest å kjenne igjen. Ser det er litt 2advanced stil over den. ellers likner ikke d'en så mye på en d. hvis jeg hadde sett den for første gang uten noen forklaring eller annen tekst som kunne forklart at det var en d ville jeg ikke sett det. ser mer ut som en halv "n". litt mer jobbing på d'en så blir nok det bra Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Skal prøve å se hva jeg får til EDIT: Til andre som skal lage logo: se her! Endret 22. juni 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Her er noen forandringer: http://home.broadpark.no/~hdlange/logoer2.gif Ble ikke så veldig fornøyd. Noen tips? Endret 22. juni 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Her er noen forandringer: Ble ikke så veldig fornøyd. Noen tips? Jeg likte den første du hadde bedre. Prøv flere fonter, gjerne litt futuristisk som du hadde i utgangspunktet, men med en d som man kjenner igjen som en d. Endret 22. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 #3 - definitivt! Men - det er et ganske stort "men" her, det aller første eg tenkte på var logoen til 2advanced... :\ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Helt enig med arve, på begge punkter. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Jeg ser den likner veldig Kanskje noe slik: (PS! Gjerne en annen font) http://home.broadpark.no/~hdlange/hmmm.gif Endret 22. juni 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 3 er fortsatt best; Du fikk bort G'en nå, og logoen ble renere... Men rent kreativt og som logo for deg som designer (utfra espen design) er dette veldig kjedelig, for å si det slik; eg ville aldri ansatt deg utfra denne logo'en til å gjøre en jobb for meg. Ville ha beveget mæ bort fra denne sirkelen, både logo til 2advanced og http://www.xpmental.com/ er for like det du har laget her. Du har nesten kun byttet initalene inni den innerste sirkelen. Denne logoen ville mest sannsynlig, i en kommersiell sammenheng, ikkje blitt godkjent, deb for lik noe som er og på grensen til å være plagiat. Noe som heller ikkje setter deg i noe bra lys med tanke på en fremtid som designer... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Sier noe der. Jeg kan sikkert ramse opp 10 designer sider som bruker en sirkel med bokstaver inni. Dermed er logoen også veldig lite original og det er jo nettopp det en logo skal være, nemlig original. Slik at du skiller deg ut ifra resten av mengden som designer. Bør jeg lage en helt ny? Jepp Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Jeg kom på en (kanskje) genial ide': Forme logoen som en sirkel med bokstavene Etter litt frem og tilbake fikk jeg til noe, men det så litt skjedelig ut så jeg fant frem min kreative side Neida, fikk 6 i Kunst og håndverk. Resultat: EDIT: I Circles Endret 22. juni 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Kult med sirkelformede bokstaver, men den malplasserte firkanten var STØGG.. Sorry, ingen annen måte å si det på! Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Den var gjerne det Endret 22. juni 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 "Espen": Stygt, "Designs": Stilfullt. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Skal jeg bare fjerne espen da og beholde designs? Endret 22. juni 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Tja, ville kanskje blitt bedre.. Og kanskje gjort "designs" like høy som streken i E.. eller omvendt, streken i E like lav som høyden til "designs", hvis du skjønner.. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Ja, jeg skjønner: og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå