EspenDL Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Hei! Jeg har sommerferie og været ute er ikke akkurat topp derfor har jeg bestemt meg for å lage min egen porteføljeside. Kommer kanskje til å skrive noen guider osv… Jeg hiver meg på design bølgen og navnet blir originalt nok EspenDesigns Har laget en ganske grei header nå: Inspirert av div sider: Så var det en logo. Har prøv meg frem og laget 3 stk: Hvilken bør jeg jobbe videre med? Andre tips? Endret 21. juni 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nr. 3 var mest 'balansert' syns jeg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Likte best #3, no doubt. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Enig.. Skal de være så store?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nr 3 (helt til høyre) var rett og slett dritlekker. Ville absolutt gått for den! Litt problemer med å relatere det til en "d", men allikevel... Headeren var forresten også veldig tøff, kan bli bra dette her. ("wedesign & graphic media"... hvor har jeg sett det før...? ) Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Du kan få de i 1024 x 768 vis du vil det De skal ikke være så store på siden nei og i 3d vis jeg får det til Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 ("wedesign & graphic media"... hvor har jeg sett det før...? ) Jeg skal være ærlig, har tatt det fra deg. Det passet bare så bra. Jeg skal fjerne det vist du vil det. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Litt problemer med å relatere det til en "d", men allikevel... Bare å legge go vilja til.. Jeg bare syns de var litt store i forhold til headeren.. Tøffe logoer! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg skal være ærlig, har tatt det fra deg. Det passet bare så bra. Jeg skal fjerne det vist du vil det. Ja, for jeg har © på det. Neeeidaaa. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Nå har jeg sittet og lest guider om typografi, farger osv i nesten 3 timer. Har tenkt å bruke god tid på å lage et fint design. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ja, for jeg har © på det. Neeeidaaa. Copyright på noen ord? Så flink er du ikke Nr. 3, finnes ikke tvil. Den var skikkelig fet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ja, for jeg har © på det. Neeeidaaa. Copyright på noen ord? Så flink er du ikke Nr. 3, finnes ikke tvil. Den var skikkelig fet. Om du søker ™ derimot F.eks Nokia - "Connecting People" ... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ja, for jeg har © på det. Neeeidaaa. Copyright på noen ord? Så flink er du ikke Nr. 3, finnes ikke tvil. Den var skikkelig fet. Om du søker ™ derimot F.eks Nokia - "Connecting People" ... Kan de nekte meg og ha slagordet eller mottoet "Connecting People" på en hjemmeside eller for en bedrift pga. at de har TM på det? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ja, for jeg har © på det. Neeeidaaa. Copyright på noen ord? Så flink er du ikke Nr. 3, finnes ikke tvil. Den var skikkelig fet. Om du søker ™ derimot F.eks Nokia - "Connecting People" ... Kan de nekte meg og ha slagordet eller mottoet "Connecting People" på en hjemmeside eller for en bedrift pga. at de har TM på det? Jøss. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Lurt å eventuelt måtte betale bot eller noe slikt for å bruke to ord i samme rekkefølge som Nokia.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Lurt å eventuelt måtte betale bot eller noe slikt for å bruke to ord i samme rekkefølge som Nokia.. Skjønte ikke helt den? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Skjønte ikke helt den? Sarkasme Det er jo forholdsvis teit å ikke kunne bruke "Connecting People" som firmaslagord bare av den grunnen at Nokia har det fra før. Men tror vi setter strek for OT nå. Endret 21. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ja, for jeg har © på det. Neeeidaaa. Copyright på noen ord? Så flink er du ikke Vises ikke siste linjen i innlegget mitt hos deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå