Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Den er veldig bra. (har den selv også) Den yter 425W, og har veldig stabile spenninger. Du kan jo kjøpe den ute LED vifte for 100kr mindre. Endret 24. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det er nok det samme innholdet i dem. Du greier jo ikke å høre forskjell på de 2 PSU'ene uten at du skrur av alt annet i PC'en? Nei, derfor jumpstarter jeg de med å kortslutte pinne 4 på hovedkortkontakten til jord. DrE Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Men da har jo ikke foskjellen noe å si, for du hører den ukke uansett. Lenke til kommentar
DionysosDale Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Voltmeter kan du jo lage selv. Hvordan gjør man det da? Hadde vært knall å hatt en oversikt over hvor mye man belaster psu'en til envær tid. Finnes det noen "how-to's" på å lage voltmeter? Dionysos Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Du finner det her Et violtmeter burde ikke være så vanskelig å koble opp, må bare huske at det skal kobles i parallell. Tror digitale multimeter er ganske dyre. Endret 25. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Voltmeter kan du jo lage selv. Hvordan lager jeg det... noen som har gjort det selv som har lyst til og guide meg til det? Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 samma det. Har funnet ut at jeg heller vil ha Aspire 500 watt... Fikk gode kritikker i ok.no sin test.. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Den var lite fet da, var ikke så dyr heller, bare litt synd det ikke går ann å se psuen i kabinettet mitt *Vil bestille en* Edit: Innlegg nr 0,3k (hvis man ikke tar med ot da ) Endret 28. juni 2004 av GSM Lenke til kommentar
Shader Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) samma det. Har funnet ut at jeg heller vil ha Aspire 500 watt... Fikk gode kritikker i ok.no sin test.. Jepp... Ser ut som en bra PSU det der... Her er en link også for de som ikke har sett testen...Link Endret 28. juni 2004 av Shader Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Den var lite fet da, var ikke så dyr heller, bare litt synd det ikke går ann å se psuen i kabinettet mitt *Vil bestille en* Edit: Innlegg nr 0,3k (hvis man ikke tar med ot da ) Hvorfor kan du ikke ha den psuen i ditt kabinett?? Har du shuttle? og forresten, noe så kjipt. de har satt opp prisen på den psuen bare i den fargen jeg ville ha til 587! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Den var lite fet da, var ikke så dyr heller, bare litt synd det ikke går ann å se psuen i kabinettet mitt *Vil bestille en* Edit: Innlegg nr 0,3k (hvis man ikke tar med ot da ) Hvorfor kan du ikke ha den psuen i ditt kabinett?? Har du shuttle? og forresten, noe så kjipt. de har satt opp prisen på den psuen bare i den fargen jeg ville ha til 587! Han mente nok at det var synd at han ikke kunne SE PSUen fra utsiden av kabinettet, da han syntes den var pen. (Du kan jo lage et vindu?) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Fortron/Sourse PSU'ëne 200kr billigere!!!! Edit: 150 nå Endret 1. juli 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Den var lite fet da, var ikke så dyr heller, bare litt synd det ikke går ann å se psuen i kabinettet mitt *Vil bestille en* Edit: Innlegg nr 0,3k (hvis man ikke tar med ot da ) Hvorfor kan du ikke ha den psuen i ditt kabinett?? Har du shuttle? og forresten, noe så kjipt. de har satt opp prisen på den psuen bare i den fargen jeg ville ha til 587! det står jo at de fortsatt koster 531kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå