Hottentott Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt: coolermaster Real Power RS-450-ACLY??? Jeg finner den ikke noen plass Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Er det ingen som vet hvor jeg kan kjøpe denne? Skuffet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har aldri hørt om den jeg, selv vet jeg hvilke PSU`er de fleste nettsteder selger. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Kan være at det er ett relativt nytt produkt. Du kan holde øye med om det kommer inn hos Microplex eller Globalcool. Dette er 2 nettbutikker som jeg har handla mye hos og bare hatt gode erfaringer med. Endret 21. juni 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Her er link til psuen: PSU'EN Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 den der var jo dødelig kul da.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 kan jeg spørre om det er noen spesiel grunn til at du vil ha akkurat den? er enig på det at den er drit fet, men det finnes jo andre og da.. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Den var jo sinnsykt kul da! Den minna meg litt om Forton/Source. Endret 22. juni 2004 av Shader Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 I følge sidene til coolermaster er komplett distributør for de i norge , så send en forespørsel til komplett. ... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Si ifra visst du får noe svar Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 skal gjøre det.... Enig at den er dødsfet.... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Denne gjør vel samme nytten I følge sidene til coolermaster er komplett distributør forde i norge , så send en forespørsel til komplett. De selger nok noen kabinetter, men ikke collermaster cpu'er. Men du kan anbefale dem å ta dem inn, hadde ikke vært meg imot Endret 24. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Denne gjør vel samme nytten I følge sidene til coolermaster er komplett distributør forde i norge , så send en forespørsel til komplett. De selger nok noen kabinetter, men ikke collermaster cpu'er. Men du kan anbefale dem å ta dem inn, hadde ikke vært meg imot den er da ikke like tøff som coolermaster sin... Coolermaster sin har voltmåler og! knas Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Voltmeter kan du jo lage selv. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ønsker meg en slik , over 500w jeg : http://www.topower.com.tw/home/power_supply_gammer.htm Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Vurderer å kjøpe den psu'n. Den har jo vifta inne i kabinettet og får dermed mindre støy. Har du noen erfaringer med den? er den vært penga? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Vurderer å kjøpe den psu'n. Den har jo vifta inne i kabinettet og får dermed mindre støy. Har du noen erfaringer med den? er den vært penga? Hvilken? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Vurderer å kjøpe den psu'n. Den har jo vifta inne i kabinettet og får dermed mindre støy. Har du noen erfaringer med den? er den vært penga? Jeg fikk den i dag. (fortron source fra microplex) Den er bittelitt stillere enn MIST (Microplex sin egen modifiserte versjon av samme strømforsyning) Grunnen til at den "overall" er stillere er at MIST`en har automatisk tempregulering av vifta, mens Fortron Source originalmodellen (med blå vifte) har potmeter på baksiden. Jeg har for tiden MIST i htpc kabinettet, men i forbindelse med oppgradering til P4 3.xGhz blir det til at jeg bytter til F/S psuet jeg fikk i dag. Som andre så reagerer jeg på coolermaster psuet er overraskende lik F/S. Som vi alle (??) vet er F/S leverandør til maaange forskjellige "merker" av psuer. DrE Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det er nok det samme innholdet i dem. Du greier jo ikke å høre forskjell på de 2 PSU'ene uten at du skrur av alt annet i PC'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå