mBBS_Rules Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det kommer til å være maks 50mb, trenger vel ikke så mange GB i trafikk hver månede, maks 10gb. Det som er viktig at siden alltid er oppe, og at jeg får et ordentlig .com domene. Noen som har noen tips her? Jeg har tidligere brunk brinkster, men det virker litt ustabilt, pga når jeg linker til bilder jeg har der, så er det ofte de ikke kommer opp. Lenke til kommentar
azidG Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Det kommer til å være maks 50mb, trenger vel ikke så mange GB i trafikk hver månede, maks 10gb. Det som er viktig at siden alltid er oppe, og at jeg får et ordentlig .com domene. Noen som har noen tips her? Jeg har tidligere brunk brinkster, men det virker litt ustabilt, pga når jeg linker til bilder jeg har der, så er det ofte de ikke kommer opp. Jeg anbefaler ServeTheWorld Har de selv, og er veldig fornøyd. Ingen nedetid, masse plass, støtte for PHP/MySQL, ubegrenset antall subdomener/POP3-kontoer og et MEGET godt kontrollpanel med mulighet for egne DNS-records +++ Jeg kjøpte på kampanje hos QXL, 1000MB - 39,-/mnd. Eneste negative er kanskje litt liten transfer, men det kommer an på hva du trenger Endret 21. juni 2004 av azidG Lenke til kommentar
mBBS_Rules Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Det ser ut som den koster 79,- nå. Kanskje litt overkill siden jeg bare trenger 50mb. Men takk for tipset, noen flere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå