mack_ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jendor: er det lov til å rette reklamekampanjer mot ett bestemt firma da? (det er jo kun tele2 som bruker "small Bills" greia, og ikke NC og Telenor). Hadde jo vært bra, for da hadde flere sperret øynene opp for geniale mobyson Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Tele2 sine reklamer er rettet spesielt mot Telenor så det må jo være lovlig. Men jeg tror Tele2 har noe trademark på Small Bill-reklamen så ideene våre er nok ikke brukbare. Mener å huske at det ble tatt opp i nyhetene for en stund siden da noen andre prøvde på et lignende stunt Lenke til kommentar
jendor Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Ikke vet jeg sikkert, men skal vel ikke være forbudt å ha en parodi på en reklame, som påpeker harde fakta... Mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 operatøren 3 i Sverige, har blitt anmeldt av tele2 for å bruke Small Bill i sin reklamekamanje mot Tele2. Viss tele2 vinn trur eg den reklamefilm ideen din jendor vil koste mykje meir enn kva den smaker. mvh janEirik Lenke til kommentar
jendor Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Ideen er kun en ide/tankespill Og har dermed ikke kostet noenting, verken i dyre rettssaker eller annet svada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå