Cloud Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg er på utkikk etter _veldig_ myke slanger. De må ikke knekke lett! (Har et Aopen HQ08, verdens minste maxi tower!) Men det viktigste av alt, de må være mulig å kjøpe over disk. I Oslo området. Jeg har nå slanger fra clas ohlson (12mm utgaven) og disse er ALT for stive til å bruke. Men hvis det er noen i Oslo som har noen cm med slange som jeg har beskrevet over, så kan de sikkert sende en PM. (12mm ID) Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har du sjekka på TESS? Silikonslange, hint hint! Lenke til kommentar
Beo Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 De slangene som selges på leketøyforretning som skl passe til Lego Technic eller hva det heter. Det er egentlig for pnaumatikk, men det er iallefall silikonslanger, går utifra at det er godt nok. Hvis det er luft tett. da er det sikkert væsketett også. Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 De slangene som selges på leketøyforretning som skl passe til Lego Technic eller hva det heter. Det er egentlig for pnaumatikk, men det er iallefall silikonslanger, går utifra at det er godt nok. Hvis det er luft tett. da er det sikkert væsketett også. wtf? Hvis du mener pneumatikk-slangene som ble brukt i Lego Technic settene jeg husker fra mine Lego-dager, er disse ca 1mm ID. Var dette en spøk, Beo? Lenke til kommentar
Beo Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Tja de er i flere størrelser, men det er jo 15 år siden jeg lekte med sånt så det kan jo være at ting ikke helt var som jeg husket Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 De jeg hadde var hvertfall veeldig tynne. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Slanger på 1 mm bryr jeg meg lite om, men hvis det er noen som vet hvor 12mm (trenger også 10mm når jeg tenker meg om) selges så ta gjerne kontakt! Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Gummi A/S K. Lund & Co. Holder til på Grorud i Oslo og har det du trenger, Cloud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå