Gå til innhold

Hvor mye vann i tanken?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å lage min egen vannkjøling etter hvert, og når jeg satt og dynget innpå med Red bull kom det til meg!! :green:

En Redbull-boks til tank hadde tatt seg godt ut! Men siden boksen bare rommer 250 ml. vann lurte jeg på om det er tilstrekkelig siden mange andre bruker en 1/2 l. flaske... Fult mulig å bruke to bokser, men er det nødvendig!?

:dontgetit::hmm:

Mvh Erling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mer enn godt nok. Strengt tatt trenger du ikke tank i det hele tatt! Den er bare et vannreservoar og har ingen betydning for kjølinga, ved normale tankstørrelser.

Og som Rikky sier: En slik boks er jo ikke den mest solide tanken du kan finne blikket i en slik boks er jo bare 0,1mm tykt.

Da ville jeg heller valgt en Colaflaske, eller laget en passende tank i plexi.

Lenke til kommentar
Joa, den ekke så veldig solid... Men så skal jeg jo ikke kaste rundt på PC'en heller da ;)
Den er jo altfor dårlig til å dra med seg på LAN :(
[quote] Hvis du har plass hadde det jo sett sinsykt kult ut med 2 bokser, akkurat som raddisene på en crosser [/quote] Hva er raddisene på en crosser??
:blush: :blush: :blush:
Lenke til kommentar
' date='21/06/2004 : 21:07'] Joa, den ekke så veldig solid... Men så skal jeg jo ikke kaste rundt på PC'en heller da ;)

Den er jo altfor dårlig til å dra med seg på LAN :(

Hva er raddisene på en crosser??

:blush::blush::blush:

Radiatorene på en crosser.

Selv ser jeg ikke likheten mellom 2 bokser og 2 radiatorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...