Data_Noob [cB] Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har tenkt å lage min egen vannkjøling etter hvert, og når jeg satt og dynget innpå med Red bull kom det til meg!! En Redbull-boks til tank hadde tatt seg godt ut! Men siden boksen bare rommer 250 ml. vann lurte jeg på om det er tilstrekkelig siden mange andre bruker en 1/2 l. flaske... Fult mulig å bruke to bokser, men er det nødvendig!? Mvh Erling Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Det holder med en boks. Edit: Men en redbullboks er jo ikke veldig solid akkurat.. Endret 21. juni 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvis du har plass hadde det jo sett sinsykt kult ut med 2 bokser, akkurat som raddisene på en crosser (L) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det er mer enn godt nok. Strengt tatt trenger du ikke tank i det hele tatt! Den er bare et vannreservoar og har ingen betydning for kjølinga, ved normale tankstørrelser. Og som Rikky sier: En slik boks er jo ikke den mest solide tanken du kan finne blikket i en slik boks er jo bare 0,1mm tykt. Da ville jeg heller valgt en Colaflaske, eller laget en passende tank i plexi. Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Joa, den ekke så veldig solid... Men så skal jeg jo ikke kaste rundt på PC'en heller da Den er jo altfor dårlig til å dra med seg på LAN [quote] Hvis du har plass hadde det jo sett sinsykt kult ut med 2 bokser, akkurat som raddisene på en crosser [/quote] Hva er raddisene på en crosser?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Selv om du ikke tar med PC'en på LAN, tror jeg ikke at boksen er solid nok. Du kan hvertfall glemme å feste noe i sideveggen. Endret 21. juni 2004 av Rikky Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 ' date='21/06/2004 : 21:07'] Joa, den ekke så veldig solid... Men så skal jeg jo ikke kaste rundt på PC'en heller da Den er jo altfor dårlig til å dra med seg på LAN Hva er raddisene på en crosser?? Radiatorene på en crosser. Selv ser jeg ikke likheten mellom 2 bokser og 2 radiatorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå