Neo_mandal Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Tenkte jeg skulle innstallere win2000 på den bærbare dell laptopen dell inspiron 7500(650mhz) men etter at jeg brukte fdisk, slettet partisjonen med win98 på og lagd en ny partisjon 16gb så vil ikke pc`n boote inn på cd`n.. noen som skjønner? blir etterhvert bare svart skjerm med en liten markør som blibnker øverst i venstre hjørnet.. hva kan være galt? muligens gå inn i bios og velge start med cd først eller? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Quote: On 2002-04-17 20:55, Neo_mandal skrev:muligens gå inn i bios og velge start med cd først eller? Muligens en ide å gjøre det før du spør ja :smile: Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Jepps... Gå i BIOS sett cd som first boot device. Viss ikke dette går finn en oppstartsdiskett fra gamle win98/me eller noe slik,... - Tror det skal gå ann å installere 2000 via disketter også om jeg husker rett,.. eller at du måtte lage 4 disketter på forhånd eller noe Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Hehe, gjorde verdens største tabbe... Feil Cd... sorry, men takker for kjappe svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå