hello100143 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei eg lure på om man kan bruke Bengalakk når man lakkerer plast fronten på et kabinett??? Må eg pusse ned og slik også??? Håper på mange gode svar Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Ingen svar????? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) veit ikke hva bengallakk er Endret 21. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 bengalakk lakk som du må male på Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 sier meg fortsatt like mye når jeg ikke vet hva bengalakk er Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) bengalakk lakk som du må male på Da kan du ikke bruke den til å lakke kabinettet ditt. Isåfall må du male på den, fordi bengelakk er lakk du må male på. Endret 21. juni 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Da kan du ikke bruke den til å lakke kabinettet ditt. Isåfall må du male på den, fordi bengelakk er lakk du må male på. Det er jo du som sier det! Hva er det du prøver å si Det går nok an å bruke benkalakk til fronten, jeg tror ikke det er nødvendig å pusse siden lakken er ganske tykk, men kanskje du burde prøve på noe annet først og se. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Male på kabinett blir grusomt uansett. Du må sprøyte for å få noe som er nogenlunde brukbart. Du kan tynne bengalakk og sprøyte, men det blir vanskelig, siden den tørker så langsomt. Men for å svare på spørsmåelt ditt, ja, du kan gjøre det. På den annen side, man kan spise fluesopp også... Ser for meg at løsemidlene i lakken kan løse opp plasten litt. Du må nesten prøve, men hadde jeg vært deg, hadde jeg i det minste lagt på et lag med primer først. Endret 21. juni 2004 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå