Gå til innhold

Shoppe CRT-tv nå?

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hei!

Vurderer å kjøpe en Loewe Vitros 32" CRT-TV til 18 flak blank, da dennes bildekvalitet og byggekvalitet er hinsides alt annet til under 20.000 spenn... MEN! noen som vet om det er noe i emning i TV-verden? Noe som tilsier at jeg bør vente med å handle?

Mvh.

Quintilian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

18k høres mye ut for en standard tv, men regner med at i tillegg til å være 100 Hz har tv'n en fantastisk fargegjengivning, kontrast, lyd og et fantastisk design. Du har tilfeldigvis ikke en link?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
En god kvalitets CRT tv knuser plasma og lcd skjermer. Eg tror ikke det er dumt å kjøpe skikkelig kvalitets CRT.

Tja, har du sett hvor bra kvalitet det er på LCD-tv'er? CRT holder mye lenger, though.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Selv hadde jeg aldri svidd av 18 store på et tv, men skulle jeg gjort det, så Loewe Vitros slettes ikke dumt ut.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Leste en test av et Loewe tv i dag og etterpå hadde jeg såå lyst på et slikt. Det fremstod helt fantastisk. Kostet rundt 25k. Articos 32 HD/DR+ var det vel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Leste en test av et Loewe tv i dag og etterpå hadde jeg såå lyst på et slikt. Det fremstod helt fantastisk. Kostet rundt 25k. Articos 32 HD/DR+ var det vel.

Er Temmelig smoooth ja....

Liker designen på Vitros best jeg, og trenger ikke HD-opptager, da jeg nesten aldri ser tv.... Men forhør deg med www.ece.no folka for gode tilbud... gir pene priser..

Mvh.

Tor Hogne Paulsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...