SarielRahab Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) For en tid tilbake sluttet plutselig cd-brenneren min å virke. Det samme gjelder diskettstasjonen. Windows viser at de er der, og jeg får ingen feilmeldinger, men hvis jeg for eksempel skal brenne filer til cd eller skrive til en diskett, så finner de ingen medium til å lagre på. Dette uavhengig av om det er f.eks en cd i brenneren. Jeg har over lengre tid hatt en mistanke om at det er C-Dilla som har ligget å blokkert. Nylig formaterte jeg harddisken med windows på og instalerte på nytt. Dette fjernet ikke problemet, desverre. I så fall, kan noe ha lagt seg i BIOS'en eller noe likt for å blokere lagring? Jeg har ett hovedkort med RAID, og dette fungerte fint før jeg reinstalerte, men nå etterpå har det oppstått problemer også her. RAID bios'en støtter ikke lenger HD over 138gb, og windows krasjer stort sett i oppstart hvis jeg har RAID drivere instalert samtidig som harddisken er koblet til. Hvis windows ikke krasjer så rapporteres harddsiken som uleselig under managing. Det kjedelige er at jeg ikke kan lage en bootdiskett til å oppgradere BIOS'en, siden jeg ikke kan skrive til diskett. Noen som har noen ide om hva som kan blokkere? Eller om det rett og slett er en hardware feil (andre cd-brennere eller annet lagringsmedia (bortsett fra harddiskene) virker heller ikke så sant det ikke er koblet til USB). Endret 21. juni 2004 av SarielRahab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå