Foxtrot Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg skulle på nettet i dag tidlig. Gikk inn på Kvasir sin søkeside, skrev inn et søkeord og trykket på "søk". Det gikk 1 sekund og hele internettleseren forsvant fra skjermen. Dette gjelder også i Opera som i IE 6.0. Det er ikke noe problemer å søke i Google. Jeg har snakket med teknisk hos Kvasir/Sol men de hadde ikke noe forslag. Jeg prøvde å koble ut NIS brannmuren men det hjalp ikke. Er det flere som opplever dette erller er det bare jeg? Jeg har prøvd å skanne hdd'en for spy prog men det var ingen der. Jeg har nylig installert winXP på nytt. Jeg hadde ikke dette problemet før. Det startet i dag. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hmm, høres merkelig ut. Ville trodd spyware, men hvis du er sikker på at maskinen er "ren" så... Hva med f. eks. en dårlig flashplugin? Kanskje det er en flashreklame på resultatsiden til Kvasir (eller noe annet, som java) som ødelegger? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Hmm, høres merkelig ut. Ville trodd spyware, men hvis du er sikker på at maskinen er "ren" så... Hva med f. eks. en dårlig flashplugin? Kanskje det er en flashreklame på resultatsiden til Kvasir (eller noe annet, som java) som ødelegger? Tusen takk. Jeg fjernet Java Environment SE og vips så var problemet borte. Rart jeg ikke tenkte på det før. Jeg lurer litt på hva som var galt med den Javaen. Endret 21. juni 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå