Delvis Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Leste at på et hotel jeg skal til i utlandet hadde en "internett kiosk" med "free WI-FI" . Noen som vet hva det egentlig vil si? Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 WLAN hot-spot, enkelt og greit, ta med din bærbare pc og WLAN kort og surf sommern vekk! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Høres ut som en ferieplan Er kjekt for folk som reiser mye. Men pc på ferie er ikke noe jeg vil ha ihvertfall. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Wi-Fi er rett og slett trådløst nettverk. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Wi-Fi står for Wireless Fidelity Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Ok skjønner. Men jeg har ikke noe bærbar å ta med meg, så da hjelper det vel lite Trodde der var maskiner og jeg.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 kan jo hende det er noen i internet kiosken? Hva nå enn de mener med det. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Ok skjønner. Men jeg har ikke noe bærbar å ta med meg, så da hjelper det vel lite Trodde der var maskiner og jeg.. Er jo ikke værre enn å ta med en liten barebone/lite kabinett med W-LAN-kort... + en liten 15/13" LCD Endret 21. juni 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ok skjønner. Men jeg har ikke noe bærbar å ta med meg, så da hjelper det vel lite Trodde der var maskiner og jeg.. Er jo ikke værre enn å ta med en liten barebone/lite kabinett med W-LAN-kort... + en liten 15/13" LCD Tja, det blir dyr internett hvis man mangler noe av utstyret.. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 kan jo hende det er noen i internet kiosken? Hva nå enn de mener med det. Vel, det står på denne måten: "Public internet kiosk Free WI-FI in our Cafe" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå