inaktiv000 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har PCen koblet til både PC-speakers og stereoanlegg. Noen ganger begynner det å skurre, uten at jeg har gjort noe spesielt som bør forårsake dette. Det var ikke slik før, har vel begynt den siste uka. Bråket følger musikken/lydene på PCen, altså stopper det hvis jeg pauser musikken. Tror ikke det har med CPU-belastning eller liknende å gjøre. Noen råd? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Last ned MediaPlayer Classic og Winamp Skurrer det bare med Media Playeren din? Da kan det være noe gale med den (hos meg er Windows Media Player helt toskete). Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Faktisk skurrer Windows Media-playeren min (den gamle, mplayer2), men det er noe annet. Jeg bruker Winamp.. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Winamp skurrer og? hmm... Driverproblemer? Fysisk støy? Se om du har muligheten til å teste andre kabler, husk å ikke ha dem i nærheten av for mye elektronisk utstyr som skaper fysisk støy. Hos meg hører du av og til en pipelyd i headsettet når jeg scroller med musen min (Optisk Trådmus!) Installer de nyeste driverene (driverne kan lage konflikt med noe du har installert). (Dette er jo litt typisk Tech-Support svar da ) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Takk for hjelpen, får prøve meg litt fram.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå