panzerwolf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Prøver å finne 64-bit Mandrake for å laste ned, men har ikke funnet noe. Er den ikke gratis eller må man kjøpe den? Mulig jeg prøver Fedora i stede, men føler meg mest vel med Mandrake (er grønn på Linux og har allerede klart å herpe noen installasjoner ) Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 tror nok at den ikke finnes pr dags dato som download edition Får håpe at de i fremtiden skjerper seg og gir den ut i en download edition ellers er vel FC2 ute med amd64 støtte, samt SuSe tror jeg. Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 jepp, Fedora Core 2 har en versjon som støtter AMD Athlon 64 ja. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Men SuSe må du kjøpe hvis du skal ha 64-bit *flamebait* Seff finner du 64 bit av debian, slack, gentoo etc. gratis, men ikke annbefalt første gang du prøver deg på Linux! *flott om ingen beit på. Kun ment som et vennlig råd* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå