OscarWoHA Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Morn. Laga en liten giraff for noen hundre år siden, som jeg har tenkt å bruke om igjen. Problemet er at det er altfor "pixlete". Trenger litt hjelp til å runde av kanter og gjøre det hele penere. Her er bildet: Søt, ikke sant? Ikke bry dere om at giraffen er skjev osv. Det eneste jeg trenger hjelp til er å gjøre bildet mer rundt. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 du må lære deg å tegne antialiasing da - Fant en god guide i en annen tråd for litt siden... Tegne graderte linjer.. Du kan evt. laste den inn i et program som kan gjøre den om til argh. glemt hva det heter.. sånn flash-ting. Uansett, du kan også gjøre det jeg gjorde med min tegning: resamplet den ned, helt til den ble penere Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Du kan jo tegne den på nytt. Tegn den på et gjennomsiktig layer i Photoshop som du legger over det gamle bildet, akkurat som da du tegnet på matpapir da du var liten. Endret 21. juni 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Søk og se (jeg har ikke tid akkrat for øyeblikket) om du finner et program som lar deg konvertere bitmap-bilder til vektorgrafikk. Dette vil gi deg mye større frihet til skalering, og fjerner all "aliasing".. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå