Gå til innhold

Ownersbuy er det gode greier?


Anbefalte innlegg

Heisann lurte på om noen av dere her inne har vært borti Ownersbuy? Ser att dem har gode tilbud på tlf,er selvsagt med binding. Skulle sjekke abbonemangstyper og da ser jeg att man må være medlem som koster 150,-.

Egentlig rar måte å tjene penger på spør du meg. Så er der noen av dere som bruker dette firma?

 

mvh åjt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann lurte på om noen av dere her inne har vært borti Ownersbuy? Ser att dem har gode tilbud på tlf,er selvsagt med binding. Skulle sjekke abbonemangstyper og da ser jeg att man må være medlem som koster 150,-.

Egentlig rar måte å tjene penger på spør du meg. Så er der noen av dere som bruker dette firma?

 

mvh åjt

hei! Owners ligger inne hos netcom med buisness talk (155kr) og en rabatt avtale på 18% Ringepriser kan du sjekke på netcom.no under bedrift

 

mvh Tommy

Lenke til kommentar
Heisann lurte på om noen av dere her inne har vært borti Ownersbuy? Ser att dem har gode tilbud på tlf,er selvsagt med binding. Skulle sjekke abbonemangstyper og da ser jeg att man må være medlem som koster 150,-.

Egentlig rar måte å tjene penger på spør du meg. Så er der noen av dere som bruker dette firma?

 

mvh åjt

hei! Owners ligger inne hos netcom med buisness talk (155kr) og en rabatt avtale på 18% Ringepriser kan du sjekke på netcom.no under bedrift

 

mvh Tommy

For tiden er rabatten 20 %, og ikke 18. Dvs at dette abonnementet er noe av det billigste du kan få som privatperson, men også som bedrift.

I tillegg har det, som det er nevnt tidligere, en rekke andre gode og lønnsomme tilbud!

Lenke til kommentar
Siden det er bedriftspriser, er det da en bindingstid på 24 mnd?

Hei og takk for svar. Har fått noen mailer her og her kommer dette med bindingstid.

 

 

 

 

 

 

Ownersbuy har en bedriftsavtale med NetCom, fordelen med dette er at alle medlemmene i Ownersbuy får samlerabatt for den totale trafikken Ownersbuy sine abonnenter genererer, noe som igjen gir oss et av Norges rimeligste mobil abonnement. Dette betyr at rammene for avtalene vi har videre mot våre medlemmer reguleres av denne bedriftsavtalen og dermed så er bindingstiden ut mot våre medlemmer den samme som er vanlig for bedrifter. Bindingstiden er i dag på 24 måneder, men hvis man binder seg på nytt, kan man kjøpe ny subsidiert telefon etter 18 måneder.

 

Kravet du refererer til er rettet mot avtaler til privatmarkedet.

 

 

 

 

 

Ha en fin dag

Endret av raatass40
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...