Runar Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg prøvde ipb nuke men det virket ikke så siden ble herpa. Jeg hadde backup, men ikke alt er som det skal. Jeg tok back-up av sql basen og lurer på om jeg skal bruke den? Eller bare slette alle filene på serveren og laste opp back-up filene, for noen filer fra ipb nuke er der fortsatt. Håper på hjelp Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Først: Hva startet du med? Hva ligger egentlig i databasen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Her er det som skjedde: Jeg hadde tenk å installere ipb nuke, for det sto at da fikk jeg ipb forumet. Jeg tok back-up av sql databasen fra php nuke admin. Jeg er ikke så flink med sql men hvis du vil vite hva som er i back-upen kan jeg sende deg den. Jeg startet med php nuke versjon 7.2 og installerte ipb nuke som det sto i readme.txt. Det ble problemer med protector systemet mitt, og jeg fikk ikke overført brukere og forumet fra den gamle siden. Før jeg lastet opp ipb nuke, lastet jeg ned hele serveren, denne lastet jeg nå opp igjen. Da virket siden igjen, men noen ting er ikke helt som det skal. Kanskje fordi noen filer fra ipb nuke ikke finnes i php nuke og derfor ikke ble erstattet. Så jeg lurte da på om jeg skulle slette alle filene og laste opp back-up filene eller laste opp sql backupen med myphp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå