SiR0 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nokia dropper 7700 Det som skulle bli Nokias første telefon med trykkfølsom skjerm og TV-mottak har nå blitt kansellert. Oppfølgeren ventes ikke før i 2005. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Dette var skuffende, men egenltig ikke overaskende Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 samma for meg, likte aldri utsende! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Skuffende? Ikke for meg. Tror ikke den hadde solgt så veldig bra, men hvem vet? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 .. trur det er ytterst få som kjøper den kladden! Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Skuffet. Jeg ville kanskje kjøpt denne mobilen, den er jo uhyre interessant og bruker et grensesnitt med enormt potensiale. Gleder meg til andre S90 mobiler, for 640x320 er ikke ille skjermoppløsning Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ikke for å dumpe en gammel tråd men det ser ut som jeg skal skrive en liten brukertest av denne såkalte "kjempen" ... Stay tuned Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ikke for å dumpe en gammel tråd men det ser ut som jeg skal skrive en liten brukertest av denne såkalte "kjempen" ... Stay tuned Vi gleder oss. Ta med så mange skjermbilder som mulig + noen bilder av den sammenlignet med andre mobiler så vi ser størrelsen, er du grei Tror du kan få en fin sum for den her på QXL eller bruktmarkedet eller av meg Men du har vel neppe muligheten til å selge den... By the way, har du TV-mottageren til den også? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Tror ikke jeg skal selge den - jeg syns ikke telefonen er direkte "bra" men den er ganske 'kul' å ha på bussen, har man et twin sim-kort er det jo mulig å surfe websider i 100% størrelse. Telefonen har installert Flash player men jeg har problemer med å se Flash-animasjoner - utenom det går navigeringen som en drøm... Men som sagt - dette kommer vel når jeg får tid til å teste den Drar på ferie om én uke så det kan hende jeg får litt dårlig tid til å skrive testen før ferien ... ... men den som venter... Lenke til kommentar
bob81 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg synes det er den nydeligste mobilen jeg har sett Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Skuffet. Jeg ville kanskje kjøpt denne mobilen, den er jo uhyre interessant og bruker et grensesnitt med enormt potensiale. Gleder meg til andre S90 mobiler, for 640x320 er ikke ille skjermoppløsning Sweet. 10 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg