Cursed Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 når jeg skal spille 'deluxe skijump' så sier den at jeg mangler 10 KB ledig minne for å spille! hva er feil?? ps. det er et msdos-spill andre spill f.eks. Dungeon Siege funker helt fint.. Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Dette er tråden for deg: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=24608&forum=26 Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 skjønte ikke en dritt av den tråden der jeg Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 buhu :sad: noen hjelp.. Lenke til kommentar
Klodrik Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Tipper dette ikke hjelper, men det er jo lov å prøve: Har du prøvd å avslutte åpne programmer i Windows (crtl+alt+del)? Du kan vel først prøve å høyreklikke på en (av de mange) ikonene til høre på oppgavelinja (borte ved klokka) og velge avslutt.., close..., exit..., deaktiver... eller hva det nå måtte stå. OBS, det er ikke alle de ikonene som har en avsluttfunksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå