d0ppler Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei, har nå lagd en webside for min egenutviklede teksteditor, og er ute etter deres synspunkter på websiden: home.no/evolved all ris og ros er hjertelig velkommen! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 - Headeren SKRIKER etter litt antialiasing - Ellers var headeren ikke mye å rope hurra for - Menyen matcher ikke resten - Tables til layout Konklusjon: Siden gjør jobben. Nothing more, nothing less Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Er mer interessert i programmet du har laget, enn sida, for å si det sånn Her kan det gjøres _mye_- Det jeg ser nå, er bare to store blå bokser og noe tekst. Logoen trengs å jobbe med, og gjør det hele litt mindre og gjør det smakfullt.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Utrolig shabby header! Antialiasing er din venn! Menyen skjærer i resten av designet.. Så lite grafikk at det knapt nok kan kalles et design engang.. Det duger nok though, siden også jeg blir mest interessert i programmet du lager.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Jeg sjekker ut editoren din først. Holder den mål, kan den headeren godtas for det den ikke er. (Antialiased). edit 1:(Shabby englesio i tipsene... ) edit 2: Ganske kult prog ellers. Endret 21. juni 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 enig med det at headeren skulle vært anti-aliased, grunnen til dette er fordi: 1. Jeg vil ha så liten størrelse på websiden som overhodet mulig 2. denne headeren er indeksert, med kun 2 farger (+sort) 3. header-logoen er 20 ganger mindre som gif enn jpg. 4. det går kanskje ann å anti-alisere med gif ved å øke indeksen, og det kan jeg jo strengt tatt gjøre.. så vi får se... mulig jeg er i det meste laget minimalistisk, men jeg selv kan ikke fordra store tunge websider med haugevis av grafikk som må lastes ned, (selv om jeg selv har bredbånd både hjemme og på jobb) skal jobbe med både logo og meny.. takk for innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå