asad Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg tittet innom play.com, og så de hadde greie priser der, men så overstiger de jo 200kr grensa, og da kan det jo også komme toll i tillegg.. hvor ville dere anbefallt å kjøpe buffy sesongene? Skal jeg satse på å ikke betale toll? Hvor mye kommer tollen på uansett? ( sesong 1 - 224kr ) Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Tror nok tollen kommer på i underkant av 100 kroner, men uansett har du spart masse penger på å handle hos play. Tollen unngår du ikke... Edit: Toll kommer i tillegg på ALLE bestillinger over 200kr. Endret 21. juni 2004 av bkvaloy Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvis du kjøper i Storbritannia eller Australia, så er dvd'ene like, og kodet for både sone2 og sone4, kun pakningene er forskjellige. www.ezydvd.com har tilbud på de eldre sesongene nå. Jeg har bestilt det meste derfra, og har ikke fått noe krav på toll i 2 av 3 tilfeller. Ellers kan du eventuelt sjekke www.dvdsoon.com for sone1. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2361302 Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Amazon.co.uk har også flere av sesongene til £30. Siden de trekker fra engelsk moms, kan man dele prisen på 1,175, slik at det blir ca £25,50. Dermed blir det mye billigere enn Play. Det kommer litt frakt i tillegg, men bare ett gebyr til Posten. Siden Play sender hver pakke for seg, kan du ende opp med å betale 7x70 kr i gebyr. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Hvor mye kommer tollen på uansett? Flisespikkeri kanskje, men det er ikke "toll" på optisk media... Det du må betale er moms (MVA) og den lyder på 24% av kjøpesum og porto samt postens ekspedisjonsgebyr (som jeg ikke husker i hue) edit: FYI: Season 1 koster bare CA$ 37 (NOK 185) hos DVD soon... Gratis frakt der og Endret 23. juni 2004 av Jon-d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå