Gå til innhold

Mange som har bestilt GeForce 6800 ultra GS ?


Lucas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så i profilen din ! tror du har en flakshals der i fårhold til skjermkortet ! en venn av meg har samme CPU og 9800 PRO og 512 RAM osv. og der er CPU'en en flaskehals ! :no:

Dette avhenger i stor grad av spillet og innstillingene man kjører. Du vil også være CPU begrenset i en del situasjoner med GF6800Ultra.

Lenke til kommentar
Var det meg du tenkte på?

 

Hvis ikke min 2.8 klokket til 3.5GHz skulle holde, hva skulle holde da?

ja mente deg ! men hvis du klokker såpass blir det nok ustabilt ! en venn av meg har en 2.8 eller 2.6 som han først klokket opp til 3.4 så til 3.5 og den var ikke så stabil som den burde være på 3.4 men han kom opp i 4GHz noe jeg mener er utrolig at han greide ! :dontgetit:

 

 

edit. hadde lest feil i profilen din ! min skyld ! :blush: trodde det sto 2.2 !

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
ja mente deg ! men hvis du klokker såpass blir det nok ustabilt ! EN VENN AV MEG HAR EN 2.8 som han først klokket opp til 3.4 så til 3.5 og den var ikke så stabil som den burde være på 3.4 men han kom opp i 4GHz noe jeg mener er utrolig at han greide ! :dontgetit:

Hva en venn av deg får til, har vel ikke noe med meg å gjøre?

 

Kjører min på 250FSB, altså 3.5GHz helt stabilt. Kjører den på 3.5GHz 24/7. Så her er det ikke noe som er ustabilt.

Lenke til kommentar
hvor mye har 20Mhz å si ? :dontgetit::p

Tja det vil vel vise seg, men jeg forventer ikke noe enorm forskjell. :)

 

Jeg bruker heller 6K på kort nå og hopper over neste generasjon istedet for å bruke 3K på "litt under high-end"-kort for hver generasjon skjermkort.

 

Og Merlin: Prisdifferansen er ikke 1000,- men 600,- hos komplett; som jeg benytter i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...