Gå til innhold

K700 er nå ankommet Lefdal

I:H

Anbefalte innlegg

Jaja. Jeg vil bare takke trådstarter såååå mye. Tok turen ut på Lefdal i stavanger etter jeg hadde lest tråden. Og nå sitter jeg her med min Nye Sony Ericsson K700i.

Utrolig vakkert syn ;):dribble:

Men på lappen på skjermen stod det at det var 32mb minne. Kan dette stemme eller har de bare ikke laget nye klister lapper etter de oppgraderte den?

Det er feil, den har 42MB :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stod også på min ekse at den bare hadde 32mb minne, men dette stemmer ikke. Heldigvis var det 42 mb minne som forventet. De har nok bare ikke oppdatert eskene..

Det var 21 eksemplarer igjen av k700 da jeg var igjen innom kl. 17.30 i dag

Endret av I:H
Lenke til kommentar
Det stod også på min ekse at den bare hadde 32mb minne, men dette stemmer ikke. Heldigvis var det 42 mb minne som forventet. De har nok bare ikke oppdatert eskene..

Det var 21 eksemplarer igjen av k700 da jeg var igjen innom kl. 17.30 i dag

hehe. Det var godt å høre.

Men kan noen svare meg på dette spørsmålet:

Hvor lenge må jeg lade den første gangen før jeg kan ta telefonen i bruk?

Mvh

Lenke til kommentar

Heisann, Kjøpte meg k700 på Lørenskog i dag. Ang ladetid som noen her har spørt om før så har jeg bare en ting å si nå. LES BRUKSANVISNINGEN. Der står det svart på hvitt.... " VENT CA 4 TIMER, ELLER TIL BATTERIIKONET INDIKERER AT BATTERIET ER FULLADET...

Endret av Sprayer
Lenke til kommentar

Når batteriet er ferdig oppladet, så skrur laderen seg av. Dette er blant annet fordi batteriet kan ta skade av å overlades. Det er mange myter om batterier og ladningstid ute og går, men få av dem er sanne.

Lenke til kommentar
ligger på alnabru, bare følg E18, gjennom en gjeng med tunneller kjør etter E6 trondheim skiltene, og sving av til alnabru, ligger på et stort kjøpesenter der som heter Alna senteret eller noe.

HAHA ALNABRU?

Er jo bare å sikke til Skøyen :p

Nærmere det enn å kjøre byen igjennom!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...