elec Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hei. jeg sitter her og prøver å lage en side i xhtml. men har støtt på et lite problem (igjen ), hvis dere ser på denne siden i (sannsynligvis) alle andre browsere enn IE, så kommer news innholdet rett under overskriften. men i IE så kommer innholdet mye lengre ned av en eller annen grunn. hvis noen vet hvorfor og hvordan det kan fikses, så vil gjerne jeg vite det også takk på forhånd. elec Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Så ingen problemer jeg heller.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Mulig han har endret den siden tidligere i dag, men da jeg så den tidligere, var problemet du beskriver ganske synlig ja. (ikke nå lengre). Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Mulig han har endret den siden tidligere i dag, men da jeg så den tidligere, var problemet du beskriver ganske synlig ja. (ikke nå lengre). Ah. Lenke til kommentar
elec Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 takk for svar. fant problemet ja. den tabelen som var inne i div#innhold hadde width satt til 100%, av en eller annen grunn takla ikke IE det, og viste derfor innholdet lengre ned. hvis noen har en fiks for det så tar jeg gjerne imot den Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 takk for svar. fant problemet ja. den tabelen som var inne i div#innhold hadde width satt til 100%, av en eller annen grunn takla ikke IE det, og viste derfor innholdet lengre ned. hvis noen har en fiks for det så tar jeg gjerne imot den Om din div har en fast bredde kan du bruke den i tabellen også. (Istedenfor %). Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Forresten, fiks signaturen din! (Maks 4 linjer). Endret 21. juni 2004 av PiRANhA Lenke til kommentar
elec Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Forresten, fiks signaturen din! (Maks 4 linjer). tror siggen er fiksa nu takk for svar, skal testes asap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå