pologutt Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Telenor er noe tull, stort og tungt, og lite brukervennlig. Ikke gi deg i saken om bindingstiden. Mas og mas til de innser at det er de oms har gjort en feil. For Telenor er det bare småpenger, og det burde derfor ikke være vanskelig for de og trekke kravet sitt. Når du i tillegg har skriftlig fra de at bindingstiden var gått ut, så har de pinadø ikke noe å stille påå med. Man må kunne forvente at kundesørvis kommer med rett info til kundene. Det er de som har gjort en feil, ikke du. følgelig er det de som må svi. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Å, det er herlig med åndsfrender. Her i huset gikk Telenor ut med søpla for lenge sia. Nå har de til og med slutta å ringe meg etter utallige utskjellinger for slett kundebehandling. Lenke til kommentar
Sicho Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Hei Oppdatering på saken, virker som hele greia er løst nå, fikk hjelp av en person som faktisk er aktiv på dette forumet, tør ikke nevne hans navn vist han ikke skulle være interessert i at folk vet at han er telenor mann.. Uansett fixet han alt for meg samtidig som han slettet resterende faktura, er evig takknemlig, slipper mer bråk med 09000 håper jeg nå. Så folkens, har dere problemer, er det bare prøve om og om igjen, til slutt møter dere på en kundebehandler som faktisk gidder å bry seg litt med probleme til oss på "gølve" ! Så en lykkelig slutt + litt god karma til Telenor, ialle fall en ansatt der :=) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ålreit, men det er jo da bare en ansatt som har tatt ansvar og gjort jobben sin... skulle egentlig bare mangle Veldig fint at det ordnet seg til slutt - men det var ikke Telenor som bedrift sin fortjeneste. Det som aldri slutter å forundre meg er at bedrifter ser ut til å gi fullstendig F i at det finnes noe som heter jungeltelegraf. Nå om dagen spres negativ omtale fortere enn ild i tørt gress, og det kan gjøre stor skade. Hvorfor tar ikke bare bedriftene tak i problemet og løser det der og da? (selv om de kanskje taper et lite fille-beløp der og da, så tjener de det mangfoldig inn igjen på økt goodwill og positiv omtale som ikke kan måles i kroner) Lenke til kommentar
Sicho Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Tror et av problemene til selskapene sine "gi faen holdninger" til kundene er at de er bare en av mange, altså des større et selskap blir desto mindre betyr den enkle kunden for dem. Et godt eksempel er Nextgentel, var vel en av deres første kunder her i Bergen med ADSL, var meget fornøyd med kundebehandlingen den gang, følte virkelig at selskapet brydde seg. Virker som ståa er litt anderledes nå, de gir en god f... i en enkel kunde og gir det standar svar på det meste av problemer du eventuelt møter. Får bare håpe dette ikke skjer med Chess også, virker som de tar hver eneste kunde alvorlig. Må også huske at alle saker har 2 sider, tipper at 50% av tilfellene hvor folk føler seg urettferdig behandlet så er det gjerne gjort feil fra kunden sin side.. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det er greit nok at saker har 2 sider... men bedriftene taper ganske mye goodwill fra kundene om de ikke løser problemet (selv om det kanskje er kunden sin feil, så bør de ordne opp i fillesaker bare for å få det ut av verden - og kunden vil definitivt sitte igjen med opplevelsen av at det faktisk er et selskap som BRYR seg om kundene sine, og sist men ikke minst: kunden er FORNØYD!) Ser f.eks. hva du skriver om NextGenTel... jeg bare lurer på hvor mange du har fortalt det til i din egen omgangskrets? Og her på forumet er det nok av folk som kommer til å lese det - la oss si 50 stk... da er det 50 stk som sitter igjen med et negativt inntrykk av NextGenTel, og som sannsynligvis vil tenke seg om både 1 og 2 ganger før de blir kunde der... Verdien av negativ omtale undervurderes. Lenke til kommentar
Kaytona Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Sicho: Ser at du har Ip-telefoni fra Telio og bredbånd fra BKK. Det har jeg også. Jeg har store problemer med telefonen min. Har du hatt noen problemer etter at du fikk Ip-telefoni?? Hvis ikke du har hatt noen problemer så vil jeg gjerne vite hvordan du hat satt det opp. Som sagt så har jeg hatt store problemer med telefonen. Det blir brutt etter noen sekunder når jeg ringer ut, men det er helt greit noe noen ringer inn. Akkurat nå så har jeg ikke summetone heller. Jeg er også veldig innstresert i å høre om du har kommet deg inn i router oppsettet ditt?? BKK nekter å gi brukernavn og passordet sitt til kundene sine.(Ligner litt på Telenor der ja). Bruker du noen spesiell ip-adr på Siguraen din? 192.168.0.30?? Må jo også få med at jeg også er Telenor fri!! BKK bredbånd, Telio og Netcom. Endret 18. juli 2004 av Kaytona Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Telenor Produkter jeg er kvitt: Telenor Fast telefon : Fikk Telio addapteren idag Telenor Avidi : BKK nå Telenor Mobil : Chess Dama sin Telenor Mobil : Chess Må vel få resten av familien til å dump Telenor.. Er desverre ikke første gang jeg har hatt store problemer med telenor, hatet er derfor bygd opp over tid ! He he... søstera mi var sammen med en som hadde de samme tjenestene som deg, fra Telenor. Også der bygget det seg opp så mye hat at han byttet vekk alt, og fikk hele familien sin og vår til å bytte over til chess, og Lyse bredbånd her da..... Han har også telio adapter.... Måtte Telenor brenne! :!: Endret 18. juli 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 ' date='18/07/2004 : 13:57'] He he... søstera mi var sammen med en som hadde de samme tjenestene som deg, fra Telenor. Også der bygget det seg opp så mye hat at han byttet vekk alt, og fikk hele familien sin og vår til å bytte over til chess, og Lyse bredbånd her da..... Jeg er så Telenor fri man kan bli uten å måtte bytte til Netcom på telefon (og jeg er ikke direkte fan av de heller). Fasttelefon : Tele 2 (Hadde Telenor, deretter IQ Tele som virker for useriøst). Mobil : Tele 2 (Hadde Telenor) Bredbånd : NGT (Hadde Telenor Avidi). Vel... jeg har Telenor Avidi som kabel-tv selskap, men det er det jo ingenting man kan få gjort med. Betaler ikke noe for det uansett (eller er vel innbakt i husleia da). Kunne skaffet meg telefon over NGT, men er ikke trygg på at det er så stabilt enda. Både Tele 2 og NGT har alltid stått frem som eksemplariske mot meg når det gjelder kundebehandling og responstid, noe som er totalt det motsatte av hva Telenor har gjort. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Ta kontakt med de igjen. Du har alt på ditt tørre, siden du har en epost fra Telenor som skriftlig sier at du IKKE hadde bindingstid igjen på abonnementet ditt. Helt enig! Du har vel e-posten du fikk fra Telenor? Tror det skal holde, hvis ikke, så må du vel bite i det sure eplet. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Ta kontakt med de igjen. Du har alt på ditt tørre, siden du har en epost fra Telenor som skriftlig sier at du IKKE hadde bindingstid igjen på abonnementet ditt. Helt enig! Du har vel e-posten du fikk fra Telenor? Tror det skal holde, hvis ikke, så må du vel bite i det sure eplet. Hvis du tar deg tid til å lese hele innlegget så ser du at saken er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå