Gå til innhold

Erfaringer med 9800PRO i Counter-Strike


LilleG

Anbefalte innlegg

asso, i cs, trenger man ikke et bra skjermkort for å bli god, bare så det er sagt. Men min erfaring er at geforce kortene gir et mer behagelig skjermbilde og det virker som det "flyter" bedre. Jeg bruker et Geforce 5600 Ultra, og det gir meg optimal FPS, flyt, og med nyeste driver oppdateringen er det også et hz override program innstallert så din bror kan kjøre max hz i sin cs-oppløsning.

 

Lykke til ! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nesten umulig å finne et grafikk kort nå til dags som ikke greier å få en maskin opp i 100 fps i hl/cs. Uansett hvilket kort du kjøper, så vil det holde, men det er jo greit å kjøpe noe bra hvis du har tenkt til bruke penger alikevell. Har selv et Radeon 9800 pro fra powercolour og har ikke angret på det kjøpet, de gangene jeg fyrer opp cs (sjeldent) har jeg altid 100 fps (og likedann i ns, som jeg spiller ofte ;) ).

 

Edit:

Så forrige post nevnte Hz problemet som enkelte har, du merker det når du skrur på v_sync og altid har 60 fps. For å fikse det selv med Ati kortene, må du skru av dcc info for skjermen din og force den til å kjøre en spesifikk vertikal oppdatering i ati kontrollpanelet.

Endret av Myrsnipe
Lenke til kommentar
Edit:

Så forrige post nevnte Hz problemet som enkelte har, du merker det når du skrur på v_sync og altid har 60 fps. For å fikse det selv med Ati kortene, må du skru av dcc info for skjermen din og force den til å kjøre en spesifikk vertikal oppdatering i ati kontrollpanelet.

Men hvorfor slå av vsync? Du får jo ikke se de ekstra 40 oppdateringene per sekund uansett, når skjermen ikke henger med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...