Miir Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei! Skal på ferie i Asia om ikke så lenge og jeg må si det frister å kjøpe en ny mobil der. Noen som har tips om kule mobiler man kan kjøpe der. Både mobiler som kommer til Norge, og mobiler som ikke kommer hit, men som kan brukes. Alle tips tas imot med takk Mvh Miir Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Asia er stort...hvor skal du? Lenke til kommentar
Miir Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Skal være der i 2 mnd, så det blir mange land. Tenkte bare på noen tips, så jeg kan høre litt rundt når jeg er der... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du kan jo titte på Asia-sidene til de forskjellige produsentene: Nokia-Asia Samsung Sony Ericsson LG ....er vel endel produsenter til ute å går.. Er ikke så kjent med hva som er stort der borte. Da jeg var på Filippinene i høst var det stort sett Nokia folk hadde. Fant i hvertfall ikke så mange eksotiske telefoner jeg ikke hadde sett før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå