Beining Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg lurer på en det er noe lurt sted jeg kan feste ekstra minnekort på P800? Og er det farlig å ta ut minnekortet når telefonen er på? Takker for svar Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Såvidt jeg vet støtter ikke p800 hot swap, så tror ikke det er særlig smart å ta ut minnekortet mens den står på. Vet ikke om noe "lurt sted" jeg nei. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 eg har p800, og den funker fint med hotswap. bytter ofte minnekort, om eg vil se på de kuleste bildene, filmene eller høre på mp3. det første minnekortet som følgte med(16mb) egner seg ypperlig til å lagre mange programmer på, enten ved å installere de der, eller bare å ha med seg installasjonsfilene. har ofte vært i en situasjon hvor eg bare trenger ett program en liten stund. så kan eg fjerne det etterpå og spare plass. dessuten, de programmene eg installerer på minnekortet forsvinner fra menyen når eg fjerner det, og kommer tilbake når eg setter det i igjen. men hva mener du med å feste ekstra minnekort? Lenke til kommentar
Beining Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Siden jeg har 2 minnekort, kan det være greit og kunne ta med begge minnekortene. Det mente jeg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Følger det ikke med en liten plastikk lomme til minnekortet?? Gjør det på P900 tror jeg.. Hvis du har den i den kan du jo legge den i lommeboka eller no.. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 P800 er perfekt sånn. Du får faktisk plass til 2 minnekort under dekselet. Det eneste du må gjøre er å file/bøye vekk rillene som er under dekselet. Du trenger vel strengt tatt ikke ta de bort, men for å få bedre plass kan du. (på de gamle dekslene er ikke rillene der, så da slipper du å ta de bort) Hotswap funker som bare juling på p800 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Pressiserer: Det er dekslet for batteriet (Over batteriet/Batteridekslet) vi her altså snakker om... Lenke til kommentar
Beining Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Det funker fett nå... Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå