Gå til innhold

Danger Den RBX


Naasaa

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte meg for 1 mnd siden en P4 RBX blokk fra netconnection, fikk ikke ordrebekreftelse om bestillingen eller beskjed om at den ikke var på lager! Jeg ventet og ventet, men blokken kom aldri så jeg sendte dem uttallige mailer. Men fikk aldri svar på en eneste mail eller et svar på deres eget forum! Så nå er jeg gitt opp Netconnection og lurer på om det er noen andre nettbutikker som selger RBX blokken eller lignende!! Eller om noen har erfaring med denne??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo selvfølgelig lage en selv etter Skrue-metoden.. ;)

 

Jeg har faktisk hørt om flere som har hatt problemer med Netconnection i det siste, så det er kanskje greit å finne en annen butikk.

Har gitt opp å lage egen vannblokk!! Den lak som ei sil!! Aralditten var for dårlig

 

Ingen som har erfaring med den MIST blokken da?? Eller hørt noe om den??

Endret av Naasaa
Lenke til kommentar

Netconnection er det verste du kan bestille fra akkurat nå!!!!!!!!!! Ingen service eller ordrebekreftelse!!!!! For guds skyld ikke bestill, jeg har ventet i spenning på RBX blokken min i over en måned akkurat no!!!! Har sittet å gledet meg så lenge nå på en god vannblokk, men den kommer aldri!!

Lenke til kommentar

dangerden porto får du opp dersom du begynner registrering, men avbryter når du får opp portoen

 

har gjort dette og det kom opp ein veldig ok porto, huskar ikkje kor mykje det var, men akseptabelt, berre bruk tilfeldige slag på tastatur som namn og epost, men husk at epost må ha @ og .

Lenke til kommentar

Ble det ikke nevnt her i forumet at DangerDen hadde slutta med å forandre på invoice-en, a?

 

Naasaa: Hva med å lage en tdx-klone (SC), da? Hvis du bruker skruer og silikon blir det _tett_. Aralditt i vannblokk-sammenheng er på ingen måte å anbefale, ikke rart du fikk lekkasje!

Lenke til kommentar

Netconnection.no er noe drit. Har også bestillt deler til vannkjølinga mi derifra. Fikk ikke ordrebekreftelse, så jeg purret via mail. Etter mye om og men fikk jeg svar at de ikke hadde varene, og at de vil komme iløpet av sommeren/høsten. Hvem gidder å vente mange måneder på varene sine??

 

STYR UNNA NETCONNECTION.NO! DE ER USERIØSE!

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra DangerDen. Det meste der er veldig mye billigere enn her hjemme, men så kommer jo frakt osv i tillegg. Du får opp fraktkostnad før du sender bestillingen. Og det er riktig at DangerDen har sluttet å forandre invoice, men min ble likevel noe redusert fra ca $230 til $200.

Lenke til kommentar

har sett mange kritiserer netconnection, kjenner ikkje til dette på nokon måte sjølv, men etter det som er å lese rundt om på forumet så er netconnection ein butikk som ikkje alltid bør vere førstevalget når ein skal handle

 

har slått opp i brønnøysundregistra m.m. og må sei det ser ut som ein ekstra jobb denne nettbutikken, kanskje den enkelt og greitt ikkje har så stor prioritet, vil forresten gjer oppmerksom på at domenet der dagleg ledar har sin epost var registrert i mai i år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...