Data_Noob [cB] Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ja! Jeg finner det ganske støtende på et så barnevennlig forum! Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kødda... Synst bare det gamle bildet var litt morsomt Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er det noe som skjer her eller?? Venter på en update Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kommer litt sent inn her, men dette ser bra ut. Henger meg på S_A_Phoenix, viften må da være i panseret. For å etterligne den originale plasseringen av radiatoren på Hummeren. Det er så mange som bruker Plexi i sidedør og slikt så det hadde ikke vært helt på bærtur med noen vinduer på bilen. Men ikke med mye glorete lys inni. Bare et lite gult kupelys i taket så man kan skimte innmaten. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Kommer litt sent inn her, men dette ser bra ut. Henger meg på S_A_Phoenix, viften må da være i panseret. For å etterligne den originale plasseringen av radiatoren på Hummeren. Det er så mange som bruker Plexi i sidedør og slikt så det hadde ikke vært helt på bærtur med noen vinduer på bilen. Men ikke med mye glorete lys inni. Bare et lite gult kupelys i taket så man kan skimte innmaten. meget klokt sagt! Kommer noen vinduer, skal bare få ferdig selve kassa... Men updates kan ventes neste uke, for jeg er på lan denne helgen. Ang. vifte midt på panseret, som H1 har, kan det bli litt vanskelig siden cpu vifta ikke er plassert midt på hovedkortet, og hovedkortet må ha I/O og PCI kontaktene helt inntil den venstre veggen... Skal se hva jeg får til Lenke til kommentar
@lf Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvis du fortsatt mangler hjul kan du jo se her: Monster Truck dekk med felg eller her: Buggy dekk med felg. Håper det var til litt hjelp.... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Hvis du fortsatt mangler hjul kan du jo se her: Monster Truck dekk med felg eller her: Buggy dekk med felg. Håper det var til litt hjelp.... mye fine dekk der... Og akkurat det mønsteret jeg hadde tenkt meg... Men det står ikke størrelse der Lenke til kommentar
@lf Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Størrelsen på disse dekkene varierer fra ca. 7 cm til 16 cm i diameter og ca 2cm til 12 i bredde. Det du kan gjøre er å finne produktnummeret til et du liker og så sende en mail til firmaet. Min erfaring er at de er seriøse og raske til å svare! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Skal du bruke de hjulene fra RC bilen så blir den vel stående med flate dekk? Det du spikrer sammen nå veier jo endel. Fyll i no skumplast eller gips f.eks som gjør at de holder formen. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Ser ut til å bli et bra prosjekt dette Angående den CPU vifta på panseret, så kan du ha et luftinntak oppå vifta, slik at det ser litt mer "bil" ut... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Hei! Har vært på lan siden torsdag så har ikke fått gjordt noe serlig.. men nå, når lanet løser seg opp og noen drar hjem blei det litt tid til overs. Så jeg lagde bare en rask skisse over hummeren i Sketchup.. PS: jeg suger i Sketchup! Første bilde, hummeren i svart "Vinduet" i panseret er til cpu vifta, det skal være ett panser man kan ta opp og ned. Vinduet i frontruta er til Lcd displayet. Også Vindu i taket for innsyn. Noen som har andre forslag kan komme med dem! Andre bilde, Hummeren i brun Her ser man bedre hvor strekene går.. Samme bilde som første. På høyre siden kommer I/O og Pci kontaktene ut! Har ikke mer tid i sketchup, hvis jeg hadde hatt mer skulle jeg satt inn grillen i front! Inspill ? (som sagt, suger i sketchup!) Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Blir da bra dette.... Bedre i sketchup en meg vaffal. Bilen får du vel ta litt etterhvert? (hva som passer hvor og greier) Har du fått deg dekk ennda? Ellers har du denne, og en anen avatar. synes det veksler hver gang du har et innlegg på forumet her Stemmer det? Keep up the good work Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Blir da bra dette....Bedre i sketchup en meg vaffal. Bilen får du vel ta litt etterhvert? (hva som passer hvor og greier) Har du fått deg dekk ennda? Ellers har du denne, og en anen avatar. synes det veksler hver gang du har et innlegg på forumet her Stemmer det? Keep up the good work hehe.. Fikk en mail av Eirik_R som ville hjelpe meg med sketchup modellen, skal bare skrive ned målene så skulle han lage den kjekt-kjekkere-kjekkest! Har ikke skaffet meg dekk enda.. Skal dra innom hobbymann og titte litt.. Må sende en mail til www.micromonsters.no og spørre om størrelsen på dekkene... Ja, det bildet jeg har nå blei sletta så jeg valgte ett annet ett... Men de fleste synes dette var bedre så jeg bytta tilbake Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 hva skjer med the hummer project? nesten en måned siden forige innlegg. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 hva skjer med the hummer project? nesten en måned siden forige innlegg. ...noe som betyr at det ikke skjer så mye, kanskje? Du må huske på at mange er på ferie òg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Sist jeg snakket med kverna på MSN, så sa han at han hadde sparket den i stykker Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 er det bare jeg som ikke ser noen av bildene? Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Sist jeg snakket med kverna på MSN, så sa han at han hadde sparket den i stykker Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Sist jeg snakket med kverna på MSN, så sa han at han hadde sparket den i stykker Faktisk sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå