kverna Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Byggingen kan begynne! Endelig har regnet stoppet og jeg kunne begynne på treplatene. Jeg målte opp og nærmest småløp ut i garasjen der jeg hadde rigga opp, klart til saging. Jeg sliter for øyeblikket med en stikksag med ødelagt sikte, så må sikte manuelt. Slitsomt! Men jeg klarte det, selv om det flisa seg litt opp *Crap*, men det fikser jeg! Bilder: Her kan man se det har flisa seg opp.. Men det fikser jeg med litt formtre og sandpapir! Mer kommer muligens senere på dagen. Kverna! Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Genialt prosjekt kverna! Blir sinnsykt bra vist du får det til *følge med på worklog* Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) thx Endret 22. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Niiice. diggbart! kan bli drit bra!! ! Lenke til kommentar
MuD Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Nice Kverna dette kan bli Ganske kult... eg syntes dei er Utrolig kule dei bilane, og hvis dette blir stor suksess kan du kansje prøve og bygge ein pc inni ein modell av ein Lamborghini Diablo Lenke til kommentar
GSM Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hva med å kjøpe Karosseriet til en "mad armor" bil fra kyosho? det burde være stort nok ,og da får du med alle hummer detaljene og Mad Armor Lenke til kommentar
Novec Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du bør finne noe som passer på Norwegian Modellers. Se under RC biler > Traxxas deler. Eller kan du alltids google litt, f.eks. "hummer rc wheels" :-) Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Stilige saker det der ja gleder meg til og se mere Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Du bør finne noe som passer på Norwegian Modellers. Se under RC biler > Traxxas deler. Eller kan du alltids google litt, f.eks. "hummer rc wheels" :-) Takk men fant ikke noe spessielt... fant noen men de var for små :'( Skal fortsette å lete litt, dra på hobbymann osv i drammen å skjekke der. Skal snart bestille meg lcd display fra hammar.no, og hvertfall bli ferdig med panseret og vinduet iløpet av dagen håper jeg! Lenke til kommentar
Shader Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Blir sikkert bra dette her... Lykke til! Endret 23. juni 2004 av Shader Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Idag: Fant en radiostyrtbil på dynga, den var ganske fin utseendesmessig, men hvordan det elektriske er, vel hvem vet... Hvis dere ser så hadde jeg bare tenkt til å bruke hjulene, men når jeg kom hjem så jeg at de kanskje var litt i største laget.. Eller er de passe ? Mer kommer utover dagen! Kverna Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hjulene er akkurat passe! Det er jo en hummer det skal være, og da må du har litt groteske hjul! Feeet modding! Lykke til videre Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 nå som jeg har fått på panseret ser jeg at de egentlig er litt små må kanskje ha noen med større diameter men vi får se Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Artig Prosjekt-- Trenger du større hjul? Jeg har noen 32x12,5x15" til salgs... Men da må du nok bygge deg en større PC Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) kult prosjekt. Følger med på dette. Tror kanskje du må ha litt større hjul. Dei til DeathByDigital er muligens litt store? hehe Edit: Retta ein skriveleif Endret 25. juni 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 hadde heller satt vifta i midten på panseret der luftinntaket på den ekte H1 er. Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 [quote]Det er jo en hummer det skal være, og da må du har litt groteske hjul! [/quote] Det er en jeep, ikke en monstertruck... Likte det gamle bildet ditt bedre kverna, men hver sin smak! Dette har potensiale ja! Keep up the good work! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 ' date='26/06/2004 : 22:19'] Det er en jeep, ikke en monstertruck... Likte det gamle bildet ditt bedre kverna, men hver sin smak! Dette har potensiale ja! Keep up the good work! Bare fordi jeg viser finger ? Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 ,26/06/2004 : 22:19] Det er en jeep, ikke en monstertruck... Likte det gamle bildet ditt bedre kverna, men hver sin smak! Dette har potensiale ja! Keep up the good work! Bare fordi jeg viser finger ? Kanskje det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå