kverna Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Liten update på pappmodellen! Har nå laget hull til cpu vifta, til pci slottene og I/O. Bilder: Cpu vifta kommer her! I/O slottene ferdig utskjært. Og Pci slottene ferdige. Forslag til fronten la på ett søtt smilefjes også jeg (det blå er lcd display, det gråe er diverse knapper) Kverna Endret 21. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hva med å lage en replica AV en hummer... altså kopiere den med tanke på utsende ? Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) sånne lcd du tenkte på... LCD enda en du MÅ lage Hummer grillen 0 I I I I I I 0 (----sånn Endret 21. juni 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Hmm.. ingen dum ide.. Trenger ganske mye ferdigheter for å få til alle detaljene i tre.. Men jeg hadde jo tenkt å få den ganske så lik! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Dette blir vanskelig, men lykke til ! Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Sånn grill merkevaren til hummer.... er hummer fan...har en sparekonto øremerket "hummer" Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nyyyydelig!! Dette prosjektet må du fullføre Kverna!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 selvfølgelig kjære deg Byggingen er faktisk igang allerede! Fant de platene jeg skal bruke, det er 20mm treplater, er ikke sikkert på hvilket treslag det er enda, men det gjør vel ingenting! Skal snart grovskjære dem med stikksaga så snart det slutter å regne Update følger senere ikveld vil jeg tro! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Denne skal jeg følge med på i sommer!!!!!! YEAH! Lys ja! Og grillen! Og ALUMINIUM som karosseri ?? Lykke til Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Denne skal jeg følge med på i sommer!!!!!! YEAH! Lys ja! Og grillen! Og ALUMINIUM som karosseri ?? Lykke til Lys: ja grill i alu: ja Karosseri i alu: nja... Vi får se har nettopp begynnt å tilpasse underplaten! Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 ser bra ut det her, stå på!! Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hm..hva med å sette viften i grillen istedet for på panseret? Så en worklog på bit-tech.net hvor noen hadde tilpassa en 1:8 (eller no) Humwe for å få plass til mini-itx kort og vannkjøling. Han hadde iallefall raddis og vifte i front Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 konge får du fulført dette så blir det konge Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Hm..hva med å sette viften i grillen istedet for på panseret? Så en worklog på bit-tech.net hvor noen hadde tilpassa en 1:8 (eller no) Humwe for å få plass til mini-itx kort og vannkjøling. Han hadde iallefall raddis og vifte i front men jeg har en cpu vifte som det ikke går ann å "knekke/vrenge" så den står i fronten... kan jo sette 2 stk 80mm vifter i fronten, grønne.. men det synes jeg hadde blitt for mye jall... enige eller skal jeg gjøre det ? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Vifter i front ? da blir det den til venstre,x2, grønne led vifter... de må selfølgelig bak hvert sitt alu cover.. synes det blir litt jalla men tar imot forslag! Har også begynt å måle opp og finne frem materialene jeg skal bruke. Her er ett bilde av under platen, den er som sagt 20mm tjukk. Vet ikke hva slags tre det er! Skal kappes på den røde streken.. Kverna Lenke til kommentar
Flames Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Den ser jo fryktelig firkantet og pappeske-aktig ut (noe som den også er), så hvorfor ikke bare kjøpe en 1:8 skala-modell av den og heller bygge inni? For dette tror jeg blir veldig vanskelig, med tanke på at det er en del detaljer og slikt på en bil. Men du får ha lykke til! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Den ser jo fryktelig firkantet og pappeske-aktig ut (noe som den også er), så hvorfor ikke bare kjøpe en 1:8 skala-modell av den og heller bygge inni?For dette tror jeg blir veldig vanskelig, med tanke på at det er en del detaljer og slikt på en bil. Men du får ha lykke til! For det første. Takk for konstruktiv kritikk, det trenger jeg For det andre så er det ett prosjekt som ikke nødvendigvis skal ligne så fælt på hummer, men ha samme form (sånn ca) og sist men ikke minst. JEG skal ha bygd den, JEG skal ha hatt noe å gjøre med den helt fra bunnen. Jeg kunne godt kjøpt en 1/8 bil (hakke peiling på hvor stor den er) kjøpt meg lite hovedkort osv å bygd inn, men da hadde jeg sikkert ikke fått det sånn jeg vil ha det! Jeg vil ha noe som vekker litt oppsikt, at jeg valgte hummer var bare fordi jeg synes at fra panserte og opp til taket og bakover, ligna litt på hummer.. Gjerne grill meg med "nei ligner ikke i det hele tatt" "dette har jeg ikke trua på" osv, men jeg gjør det for meg selv! Så, enten det endelige produktet ligner eller ei. Så har hvertfall jeg laget det Kverna Lenke til kommentar
Hottentott Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Tror dette blir konge kverna.... STÅ PÅ!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå