kverna Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Hei! Starter mitt nye prosjekt idag! Lå å tenkte på det igår kveld så jeg nesten ikke fikk sove. Men planen er som følgende: Skal bygge en pc av tre, som ligner på en Hummer/Humwee! Skal lage en modell i sketchup så snart jeg får lasta det ned Har også en papp modell jeg snart legger ut! EDIT: Lagt ut bilder Husk, dette er bare første utkast, må nok fikle litt i sketchup før jeg kan starte. Trenger målene. Planen er å bygge det i treplater, har ikke funnet ut hvilke plater jeg skal bruke men har en del i garasjen. Cpu vifta kommer til å stikke litt opp av panseret så hadde jeg laget en mustang e.l kunne jeg satt Denne inn Kverna Endret 22. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Endret 21. juni 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ser ut som du har en liten jobb forran deg... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Skal den ha airbag og ABS? Hvor skal du finne hjul? Neida, bare tuller...Blir definitivt kult, Hummer er rå Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Skal den ha airbag og ABS? Hvor skal du finne hjul? Neida, bare tuller...Blir definitivt kult, Hummer er rå Hjul skal jeg enten ta fra en gammel radiostyrt bil eller "skaffe" meg andre steder Jeg har ett par bilder hvor jeg har kommet lengere på pappmodellen som jeg bare skal resize og legge ut takk for all den positive responsen Ps: ja jeg veit det er mye arbeid Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Sett inn radiobil motor og da Lykke til. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Skal du først gjøre dette så hadde motor og fjernstyring vært det mest geniale!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 hehe.. det hadde det.. kan se hva jeg får til... er ikke sikkert det blir plass en gang. Og da kunne jeg jo nesten like gjerne bygd hele pcen på understellet til en radiostyrt bil.. Men, den som håper blir kanskje ikke skuffet over utfallet allikevel Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 monter lcd skjermen i frontruta Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 hehe i frontruta hadde jeg i første omgang tenkt til å ha viftestyring (av og på med vifter) power og restart knapp.. Hvor kan man kjøpe billig lcd display da ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 TIPS: -Radiostyrt bil! -Masse LED's til frontlys, bakkelys og stoppelys Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 TIPS: -Radiostyrt bil! -Masse LED's til frontlys, bakkelys og stoppelys ÆHHH!!!! du røper hemmelighetene mine hadde tenkt til å overraske dere med frontlys som er powerleds og baklys/blinklys som er hdd led Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hehe Lykke til, når kommer sketchup? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Takk. Vel, prøvde å laste det ned men det gikk ikke.. Kom bare inn på ett sted jeg måtte fylle ut masse ting for å få cd'en sendt hjem.. Er det sånn at man bare kan laste ned try versionen 1 gang ? Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hehe i frontruta hadde jeg i første omgang tenkt til å ha viftestyring (av og på med vifter) power og restart knapp.. Hvor kan man kjøpe billig lcd display da ? ..mente egentlig selve pc skjermen... man må vel kunne åpne dørene? å titte inni kabinettet/bilen skal du ha plexi glass i vinduene? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Ok.. missforstod deg 1G FSB! Jeg har tenkt til å legge inn "soltak" i taket. Man kan også vippe av toppen sånn at man kan skifte ut diverse hw. Panseret tror jeg skal lage i metall/tynt tre sånn at det kan være igjen når pcen ikke er på og oppe når pcen står på/cpu vifta trenger luft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå