bzzlink Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Hei har etter mye frem og tilbake fått bekreftet fra Tele2 at de ikke har noe internett tilgangspunkt i systemet sitt. De har kun wap. Grunnen til at Tele2 er spesielle er at de har sitt eget nettverk, og har blitt en såkalt MVNO (Mobile Virtual Network Operator) dvs at de har alt selv utenom antenner, som de leier av telenor. Her er ting som ikke fungerer på min Nokia 6600 etter at jeg byttet til Tele2 Streaming av video fra web Opera webbrowser Agile Messenger putty Har skrevet brev til de at jeg krever å bli løst fra abonnement kontrakten. Så får se åssen det går, men nå er ihvrtfall dere advart, trenger du å kunne bruke noen av disse tjenestene ikke kjøp Tele2 abb!!! EDIT : NVMO -> MVNO Endret 21. juni 2004 av bzzlink Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 den neste mobilen min hadde jeg tenkt og ha tele2....men nå er det EasyTalk. Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har Tele2 + P800 jeg, og Opera og AgileMessenger funker fint det... Ser ikke noe problem med Tele2 jeg Lenke til kommentar
tbone Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har Tele2 + P800 jeg, og Opera og AgileMessenger funker fint det...Ser ikke noe problem med Tele2 jeg Det er ikke alle Tele2 kunder som er over på NVMO enda...Noen ligger fortsatt på Telenor plattformen. De som er flyttet over skal vel ha fått tilsendt nytt SIM kort. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) det er også mulig at det kun er telefoner som bruker TCP/IP protokoll som de ikke har satt opp tilgangspunkt for, men det blir jo flere og flere etterhvert. pre-play funk på SE telefoner fungerer heller ikke med Tele2 Endret 21. juni 2004 av bzzlink Lenke til kommentar
Beining Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Får ikke til Opera på min P800 med Tele2 jeg heller. Noen som kan si meg hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hvis du er MVNO kunde av Tele2 så kan du glemme det inntil de får opp et internet tilgangspunkt. For å illustrere: Telenor Mobil tilgangspunkt WAP wap MMS mms INTERNET internet Tele2 MVNO tilgangspunkt WAP internet.tele2.no MMS mms.tele2.no INTERNET ? Har drevet på å prøvd å forklare kundeservice, og et par av "teknikkerene" hos Tele2 hva de hadde glemt å sette opp. De skjønte det ikke så jeg måtte sende brev, venter i spenning på svar fra de. Blir oppgitt ass Endret 22. juni 2004 av bzzlink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå