Gå til innhold

Tele2 støtter ikke alle tjenester på symbian tlf


Anbefalte innlegg

Hei har etter mye frem og tilbake fått bekreftet fra Tele2 at de ikke har noe internett tilgangspunkt i systemet sitt. De har kun wap. Grunnen til at Tele2 er spesielle er at de har sitt eget nettverk, og har blitt en såkalt MVNO (Mobile Virtual Network Operator) dvs at de har alt selv utenom antenner, som de leier av telenor.

 

Her er ting som ikke fungerer på min Nokia 6600 etter at jeg byttet til Tele2 :thumbdown:

Streaming av video fra web

Opera webbrowser

Agile Messenger

putty

 

 

Har skrevet brev til de at jeg krever å bli løst fra abonnement kontrakten. Så får se åssen det går, men nå er ihvrtfall dere advart, trenger du å kunne bruke noen av disse tjenestene ikke kjøp Tele2 abb!!!

 

 

EDIT : NVMO -> MVNO

Endret av bzzlink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har Tele2 + P800 jeg, og Opera og AgileMessenger funker fint det...

Ser ikke noe problem med Tele2 jeg  ;)

Det er ikke alle Tele2 kunder som er over på NVMO enda...Noen ligger fortsatt på Telenor plattformen. De som er flyttet over skal vel ha fått tilsendt nytt SIM kort.

Lenke til kommentar

Hvis du er MVNO kunde av Tele2 så kan du glemme det inntil de får opp et internet tilgangspunkt.

 

For å illustrere:

Telenor Mobil tilgangspunkt

WAP wap

MMS mms

INTERNET internet

 

Tele2 MVNO tilgangspunkt

WAP internet.tele2.no

MMS mms.tele2.no

INTERNET ?

 

Har drevet på å prøvd å forklare kundeservice, og et par av "teknikkerene" hos Tele2 hva de hadde glemt å sette opp. De skjønte det ikke så jeg måtte sende brev, venter i spenning på svar fra de.

 

Blir oppgitt ass

:nei:

Endret av bzzlink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...