Potetfar Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Er ikke sånn kjøpefyr, jeg. Medal of Honor: Pacific Assault Splinter Cell: Chaos Theory (Ja, Splinter Cell 3) Sikkert mye anna også, men dette er de jeg er sikker på. Edit: Skirveleif Endret 22. juni 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Må vel bli Doom III hvis det blir noe av det til sommeren Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Må bli: Fable ( gledet meg til det i over 1 år ) Driver 3 hl 2 Doom 3 BC Vet ikke om jeg orker å kjøpe så mange...men Fable blir det 100% sikkert! Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 blir egentlig litt lei av disse trådene hvor folk går ut om spillkjøp. Det er så f-ings mange av dem. Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Vi må ikke glemme Call Of Duty: United Offensive. Blir sikkert knall spill Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 Ahh, The Sims 2 ja. Det blir helt konge. Lesbiske sims! jeg kommer til å kjøpe Total War jeg også,kanskje HL2 også,jeg sparer til en ny skjerm til min nye über-data..er en pengelens 13åring så kanskje det bare blir skjermen som blir kjøpt Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 blir egentlig litt lei av disse trådene hvor folk går ut om spillkjøp.Det er så f-ings mange av dem. ok, men allikevel poster du i dem?? Jeg tror det eneste spillet jeg skal kjøpe i sommer\høst blir World of Warcraft men hvis jeg får testa HL2 og Doom3 og synes de blir bra så kan det nok bli flere spillkjøp Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 Det kommer så ekstremt mange kule spill nå til sommer(kanskje ikke bare sommeren, men til høsten også da. Alle jeg kunne vise litt interesse for er: Rome:Total war, HL2, The lord of the rings battle for middle earth som jeg har nevnt før. Men også warhammer 40,000 spillet, WoW, Evil Genius, Battlefield 2,Star WArs Battlefront,The Sims 2, black and white2, og The Movies. Jeg kan absolutt ikke kjøpe alle disse spillene, så det blir vanskelig å velge og vrake. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Fikk nyeste nr. av PCGW i går. Har sittet i hele dag og sett gjennom 4.5gb med videoer fra E3. Masse spill jeg helt klart hadde kjøpt vis jeg hadde hatt råd Edit: Annbefaler alle å stikke ned på Narvesen og kjøpe Juli utgaven av PCGW Endret 23. juni 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
galskab Skrevet 23. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 -Diablo 2 -Diablo 2 tillegspakke Skal jeg kjøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå