Ordinær Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Jeg skal kjøpe Rome:total war, Lord of the Rings Battle for middle earth, HL2 og kanskje Black and White 2. Gleder meg mest til Total war . Ser ekstremt kult ut. Endret 21. juni 2004 av Do_the_Bender Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Skal nok ikke kjøpe så mange i sommer, det kommer jo så ekstremt få spill om sommeren. Og de som sies at skal komme, blir ofte utsatt til september/oktober. Så det er bedre å spørre seg selv hvilke spill jeg har kjøpt nå man kommer til slutten av oktober. Om utgivelsesdatoene holder seg slik de er nå, har jeg nok kjøpt HL2, DOOM III og STALKER. Kanskje noen flere. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Kommer til å bruke endel penger på xbox`en tror jeg...Nylig kjøpt Ninja Gaiden og er lysten på Chronicles of Riddic + Driv3r..må også ha Doom 3 på xbox pga coop, om det kommer i sommer da..Om Vivendi velger å gi ut HL2 i august(noe jeg tviler sterkt på) så må jeg selvfølgelig ha det også Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Dei eg kjem til å kjøpe i nermaste framtid er Stalker, hl2 og Doom3 Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Kommer helt sikkert til å kjøpe Rome: Total War. S.T.A.L.K.E.R. og HL2 ser også bra ut. Får egentlig se ann økonomien litt først, men Rome: TW er 1. pri Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg skal kjøpe Rome:total war, Lord of the Rings Battle for middle earth, HL2 og kanskje Black and White 2. Gleder meg mest til Total war . Ser ekstremt kult ut. Tviler voldsomt på at Black & White 2 kommer i sommer.... Btw. Har dere hørt om "The Movies" ? ser konge ut Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Har tre ting på horisonten...Rome: Total War, GTR og Pacific Figters. Om ikke i sommer så ihvertfall om ikke altfor lenge... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Hl 2 Doom 3 Stalker Driv3r GTA: San Andreas The Sims 2 The Movies RCT 3 Det kan nok bli flere enn dette, syns f.eks NFS Underground 2 ser spennende ut, men får se det an... EDIT: Mange av disse spillene kommer ikke før i høst, og enkelte, f.eks The Movies har release i 2005 Endret 21. juni 2004 av Jon@s Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Dei eg kjem til å kjøpe i nermaste framtid er Stalker, hl2 og Doom3 Samme her.. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Ahh, The Sims 2 ja. Det blir helt konge. Lesbiske sims! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 det vert nok ikkje noko spel kjøp på meg i sommer, det kjem ikkje ut nokon spel som eg gleder meg til, alt vert bare utsatt. men til høsten derimot då kjem det forhåpentlegvis nokre spennande tittlar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Blir kun å kjøpe Half-Life 2 og muligens Brothers in Arms som kommer litt senere. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 1. HL2 2. Doom3 3. GTA: San Andreas 4. Farcry. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 1. HL2 2. Stalker 3. Doom tviler på og kjøpe alle, men å låne er jo ikke ulovlig... dette vil nok holde meg underholdt helt fram til jul, hvis ikke kan jo UT2004 slå ihjel tiden fram til RESI 4 kommer Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Ser veldig frem til disse; Half-Life 2 Doom III Transport Giant The Movies The Sims 2 Jeg kommer vel ikke til å kjøpe alle, men jeg regner med å handle inn HL2 og muligens Transport Giant. Gleder meg stort til disse spillene blir sluppet Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Ingen regner jeg med, men skal jeg kjøpe et så blir det Thief: Deadly Shadows. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Det er nevnt før, så kanskje det kjem til sommaren. GTA: SA Lenke til kommentar
pellogplukk Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 kjøpe spill?? Tja.. de jeg gidder å kjøpe(når de da endelig måtte komme) blir nok stalker, Hl2 og battlefield2. men kun fordi jeg tror disse spillene vil ROCK med MP delen i de. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Har ingen planer om å kjøpe noen spill til sommeren. Etter sommeren derimot så kan det nok bli aktuelt med et par. Akkurat nå er jeg så spent på GT4 for PS2 at jeg ikke tenker på noen andre spill;) Men HL2 og Cossacks2 er ikke helt uaktuelt. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 -HL2 (Har det egentlig via tilgodelapp da) -CS: S -BF2 -The Movies -Joint Operations Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå