Kvisten Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Finnes hjemmeskrivere som gir vannfaste utskrfter og samma høykvalitet som feks canoo i 965 ? noen som har prøvd slike ? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Epson R800 skal være vannfaste tror jeg *(på epson papir vel og merke) Men merk, denne skriveren er DYR i drift. Lenke til kommentar
timlarge Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ja Epson R800 kan printe vannfaste utskrifter. Jeg har selv en R800 og er superfonøyd. Skriveren legger et beskyttende harpiks-lag (fra egen "Blekk"-patron) over bildet under utskrift. Du kan selv velge å skrive ut med eller uten. Bilder uten harpiks-lag er også forholdsvis vannfaste, dvs. du kan ta på dem uten at det blir fingermerker, men en dråpe vann skader. Det er kun ved utskrifter på enkelte medier som tillater harpiks-laget. Du kan f.eks ikke legge et slikt lag når du skriver ut på CD/DVD. Best resultat får du når du skriver ut på "Epson Premium Glossy Photopaper" som er helt overlegent og trekker fargene inn i arket så du ikke får "flate" sorte områder. Jeg har hatt mange skrivere og stiller høye krav, denne skriveren er den eneste foreløpig som jeg kan si har godkjent fotokvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå