ChristianEgeland Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Fikk min G556E levert fra IT24 denne uken og oppdaget at return og backspace knappene støyer/skrangler når jeg trykker på dem. Leste testen på dinside.no og der skriver de om et støyende tastatur på eldre utgaver. Spørsmålet mitt er om noen vet om det nye tastaturet er "helt skranglefritt" eller om enkelte taster fortsatt skrangler litt. Er ikke helt sikker på om jeg har det nye eller det gamle tastaturet. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Mitt tastatur er helt fint det, ingen ulyder. Det kommer jo selvfølgelig lyd når man trykker dem ned, men ikke noen skrangle-lyder, bare normale "tastetrykk-lyder" som på alle bærbare. Lenke til kommentar
bollatex Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 dinside.no har testet maskiner levert av MultiCom. Jeg har hørt at IT24 leverer gråmarkedsvarer, og at disse ikke alltid har samme standard som fra ECS distributøren MultiCom Sikkert derfor du ikke finner de samme egenskapene på din maskin som i testen. B.T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå