GoldlaXiE Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Off topic: Kan noen kjapt si hvordan jeg får starta HL2 betaen? er jo 100 forskjellige rar filer inne i den rar fila jeg lasta ned.. Half Life 2 beta anon .rar eller noke... Kommer meg inn på menyen på spillet, men ikke lengre.. Forslag? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Kan noen kjapt si deg at det er ulovlig å diskutere den på dette forumet? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Kan noen kjapt si deg at det er ulovlig å diskutere den på dette forumet? Er det det? Why? Edit: "Hvis noen har fått en advarsel tidligere for å nevne ordene "Half-Life 2-beta" eller "S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl-beta", så er det en glipp, men noe slikt kan jeg aldri huske har forekommet. Derimot har folk fått advarseler og utestengelser for å linke til ulovlige lekkasjer. Hvis det likevel har forekommet feil her så er det fint hvis vedkommende tar kontakt med meg og forklarer hva som har skjedd, med en link. Denne tråden er for øyeblikket fri for ulovlige linker, og så lenge dere holder dere til diskusjon rundt lekkasjen, uten å komme med illegale linker, så ser vi ingen grunn til å bryte inn. " Dette skreiv ein moderator tidligare i år.. Oppsummert: Det er lov å snakke om det, men ikkje nevne kor me har fått betaen frå! Endret 25. juni 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Hva sjer når du har kommet inn i menyen? Endret 25. juni 2004 av fargoth Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Joda, kjem meg som sagt inn på menyen og skal trykke play, men då skjer det ikkje noko.... Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Joda, kjem meg som sagt inn på menyen og skal trykke play, men då skjer det ikkje noko.... joda det skal jeg fortelle deg. du må gå inn på "maps" mappa og dobbelklikke på det brettet du vil kjøre. du må kanskje høyreklikke og "åpne i" hl2.exe Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Mortifer Skrevet 24/06/2004 : 20:43 Det hadde vært litt teit syns jeg. Hadde vært bedre om man kunne velge selv i options hvor spillet skal låses! Det er jo en grunn til at de velger dette. Sist jeg sjekket ble det sagt at spillet skulle låses på 60fps. Tror neppe de har gått lavere enn det nå, kanskje på konsollene? skulle ikke tro man valgte slik grafikk som dette_ (xbox) http://www.doomworld.com/php/screenie.php?dir=/doom3_051204/ bare for å kunne kjøre 60fps. Da er det vel bedre med bra grafikk og 30fps? fps på xbox vil trolig ligge på pluss/minus ca 30 pr sek Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 joda det skal jeg fortelle deg. du må gå inn på "maps" mappa og dobbelklikke på det brettet du vil kjøre. du må kanskje høyreklikke og "åpne i" hl2.exe Takk for hjelpa.. prøvde betaen no, og fekk nestn ikkje puste!! Makan til grafikk og fysikkmotor... !!!! Elskar HL2!! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Her er det nokre bilder frå Doom 3 og Half Life 2 samt ein film frå Half Life 2, viss nokon vil sjå! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Kan ikke se bildene. Morsom film da! Gøy å flytte på toaletter! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Bare innholdet ikke renner ut Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Kan ikke se bildene. Morsom film da! Gøy å flytte på toaletter! Hehe.. Skal sjå kva som er galt me bilda..! Ja, det er artig å flytte på toaletter.. Hehe.. Vertfall når dei knuser akkuratt som dei ville gjort i virkelegheita... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Takk for hjelpa.. prøvde betaen no, og fekk nestn ikkje puste!! Makan til grafikk og fysikkmotor... !!!! Elskar HL2!! Hvilket grafikkort har du? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Sapphire Radeon 9800 XT.. men vurderar å selga det og heller kjøpe X800PRo.. Har fått eit bud på 2000,-.. Er ikkje det litt lite? Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 jeg ser på doom3 som en tech demo fra ID,det er sikker grei,men HL2 står høyere på lista mi. Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 hl2 : en smule off-topic? jeg ser på doom3 som en tech demo fra ID,det er sikker grei,men HL2 står høyere på lista mi. tidligere spill fra ID har følgt den stilen, men til doom3 har de faktisk leid inn en forfatter som jobbet utelukkende på story. det er lenge siden ID software satte slik fokus på et singleplayerspill Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Syns egentlig ikke at de tidligere spillene har vært noen tech demoer akkurat. Quake var da det, siden storien var alt annet enn god. Men Quake 2 hadde en meget god story i forhold og var ganske underholdende en god stund. Men så ble det etterhvert tynnere og tynner som tiden gikk og banene ble rotete (måtte jo ha kart og kompass for å finne fram). Quake 3 er kanskje mer en tech demo på en måte, siden de bare laget et spill for multiplayer. Da slipper man store deler av arbeidet med å lage spill. Doom 3 må vel være det spillet som id software har lagt mest arbeid i. Virker som de omtrent bare har tenkt på singleplayer delen og lagt til mp uten å tenke særlig på det. Endret 26. juni 2004 av TCi Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Doom 3 må vel være det spillet som id software har lagt mest arbeid i. Virker som de omtrent bare har tenkt på singleplayer delen og lagt til mp uten å tenke særlig på det. men du må huske på at id har laga nokre av verdas beste multiplayer spel, så vi kan ikkje sjå bortifrå at mp på doom3 kan bli bra. Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 men du må huske på at id har laga nokre av verdas beste multiplayer spel, så vi kan ikkje sjå bortifrå at mp på doom3 kan bli bra. ID har allerede sagt at de ikke har satt fokus på multiplayerdelen, så det blir nok ikke noke utbredt fra deres side.. men doom3 motoren er bygd slik at det er veldig lett for fans å lage mods, så det er nok de som vil sette fart på MP delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå