cock hammer Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Hvor godt vil denne pc'en takle Doom 3?? AMD Athlon 2500+ Barton Radeon 9600 256 MB ram@420/425 VIA biostar M7VIT Grand K7 KT600 512 mb pc3200 400mhz ram tror ikke 1024 i ram ville skade så mye... Noen som vet forskjellen på X-box og PC versjon? hvis d blir noe alla HALO konvertering kommer jeg til og få microsoft i vrangstrupen enda litt til! i xbox-versjonen er tempoet skrudd ned, fiendene er tilpasset gamepad, de du har drept forsvinner med en gang for å ikke stjele minne, fysikk-systemet er tilpasset xbox hardware. D3 til xbox blir ikke konvertert fra PC, men blir laget fra grunnen av tilpasset xbox hardware. dette blir gjort av vicarious visions Endret 21. juni 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nokon her som veit korleis eg kan stille opp grafikk og oppløysing på betaen? Åpnar DoomConfig og lagrar innstillingane, men veit ikkje korleis eg loadar med dei... har et lite program(660kb) jeg kan sende deg over msn - Epis_Doom_III_Tweaker_v1.1 der kan du fikse alle innstillinger Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Doom 3 kommer til å bli så bra som det kommer til å bli, og jeg gleder meg til det kommer! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Doom 3 kommer til å bli så bra som det kommer til å bli, og jeg gleder meg til det kommer! Det blir nok meget bra ja, men ser mest fram til HL2.. nokon som har prøvd betaen til HL2 her eller!? Lenke til kommentar
ostov Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvor kan jeg laste ned doom3 beta/alpha eller hva enn det er? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 [offtopic]Ehem... Doom 3 Alpha og Half-Life 2 Beta er warez![/offtopic] Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Hvor kan jeg laste ned doom3 beta/alpha eller hva enn det er? Det er nok warez ja, kan derfor desverre ikkje sei konkret kor du kan laste det ned, men du skjønnar det sikkert.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvor kan jeg laste ned doom3 beta/alpha eller hva enn det er? Retningslinjene !!!!!!!!!!!!!! Nettikette!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
ostov Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvordan skulle jeg vite at det er warez. Jeg har lest at en alpha lignende ting ble gitt ut med et blad.... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Som de fleste spillmagasin sier for tiden; Doom III følger den eldgamle Doom modellen med å skyte alt du ser, uten noen form for nytenkende gameplay med elendig historie, bare i en fantastisk grafisk innpakning. Altså, deilig grafikk, men blir nok ikke mye annet å skryte av. Akkurat som Far Cry Kanskje det blir utrolig skummelt? Får håpe på det. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Utviklerne har jo uttalt at de vil skremme vettet av folk, så det blir jo spennende å se. Det blir jo et "must have", så jeg må nok få kjøpt det når det en eller annen gang kommer ut. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Altså, deilig grafikk, men blir nok ikke mye annet å skryte av. Akkurat som Far Cry Kanskje det blir utrolig skummelt? Får håpe på det. Håper ikke det blir skummelt Far cry var jævlig.... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Håper ikke det blir skummelt Far cry var jævlig.... Blir sikkert skummlare enn Far Cry Endret 23. juni 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Håper ikke det blir skummelt Far cry var jævlig.... Blir sikkert skummlare enn Far Cry Det får jeg så sannelig håpe! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 far cry var jo ikkje skummelt, prøvd clive barkers undying? Beste skumle stemninga i eit FPS nokonsinne. Til doom3 ser meg mest fram til mogligheitane til å modde. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ingenting slår Thief 3 banen "The Shalebridge Cradle". Det skumleste jeg har sett/opplevd noengang i noe spill eller noen film. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ingenting slår Thief 3 banen "The Shalebridge Cradle". Det skumleste jeg har sett/opplevd noengang i noe spill eller noen film. Tror nok Doom 3 knuser Thief i grøss.! Doom 3 er laget omtrent bare for å skremme livet av de som spiller. Tenk deg at du ser gjennom et glass og skimter noe i det, plutselig så blir du angrepet. Andre ting som gjøre Doom 3 lovende er at du ikke aner hvor/når fiender sprenger seg vei igjennom veggene. Dette kommer til å påvirke nattesøvnen til mange. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tror nok Doom 3 knuser Thief i grøss.! Doom 3 er laget omtrent bare for å skremme livet av de som spiller. Tenk deg at du ser gjennom et glass og skimter noe i det, plutselig så blir du angrepet. Andre ting som gjøre Doom 3 lovende er at du ikke aner hvor/når fiender sprenger seg vei igjennom veggene. Dette kommer til å påvirke nattesøvnen til mange. Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvor godt vil denne pc'en takle Doom 3?? AMD Athlon 2500+ Barton Radeon 9600 256 MB ram@420/425 VIA biostar M7VIT Grand K7 KT600 512 mb pc3200 400mhz ram Tror du bør ordne deg et nytt skjermkort. Det kommer nok til å slite meget.. Jeg for min del har et rom med prosjektør og 5.1 surround stående klart. Jeg forhåndsbestillte Doom3 like etter det ble offentliggjort, og har følgt spillet så godt jeg kan. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har spilt den"betaen". Gjikk ganske greit på maskina da, pokker eg skvatt kraftig noen ganger hehe!! Gleder megg sinnsykt til Doom 3 ligger i postakkas mi inpakket i en konvolutt fra CDON neiåneiåneiånei er ikkje så lenge til nåp nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå