GoldlaXiE Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Her kan folk poste kva forhåpningar dei har til Doom 3! Og viss folk har spelt betaversjonen kan dei seie kva dei syns om den. Eg har aldri spelt Doom før no, men har høyrt mykje om kor bra grafikk 3arn skal ha osv, men syns ikkje grafikken var så bra. Kanskje den blir betre når den fulle versjonen kjem, ikkje veit eg! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Alt som er verdt å vite om DOOM III Betaversjonen tror jeg ikke vi skal snakke for mye om, den var tross alt ikke ferdig. Mye vil være forandret fra den. Lovlig var den heller ikke. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg tror jeg må på do FØR jeg starter å spille Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Se Xbox traileren, spillet ser fullstendig crap ut når du skyter på dem(monsters) Men kommer nok til å skaff meg det uans Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Se Xbox traileren, spillet ser fullstendig crap ut når du skyter på dem(monsters) Men kommer nok til å skaff meg det uans Haha, vi er alle whores Enig det ser litt tamt ut, men det skal vist bli forklart innad i spillet. Det var..er jo mye skumlere å se de ligge på bakken uten å vite om de egentlige var "døde" eller ikke! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Her er nokon screenshots viss nokon var interessert... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det ser så utrolig genialt ut! Gleder meg som en gris!! Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 DOOM III skal selvføgelig spilles og nytes på en heftig PC! å dømme D3 ut i fra en to år gammel alpha er vel litt teit kanskje?! DOOM III blir mest sansynlig ùberkonge! det beste er at det snart er ute på markedet...har venta leeenge nå. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 DOOM III skal selvføgelig spilles og nytes på en heftig PC! å dømme D3 ut i fra en to år gammel alpha er vel litt teit kanskje?! DOOM III blir mest sansynlig ùberkonge! det beste er at det snart er ute på markedet...har venta leeenge nå. Dei bilda eg har teke er ikkje frå ein to år gammal alpha! Dei er frå ein eit halvt år gammal beta..! Lasta opp ein film no.. Den kan lastast ned her Høgre klikk, og lagre mål som! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 DOOM III skal selvføgelig spilles og nytes på en heftig PC! å dømme D3 ut i fra en to år gammel alpha er vel litt teit kanskje?! DOOM III blir mest sansynlig ùberkonge! det beste er at det snart er ute på markedet...har venta leeenge nå. Dei bilda eg har teke er ikkje frå ein to år gammal alpha! Dei er frå ein eit halvt år gammal beta..! Lasta opp ein film no.. Den kan lastast ned her Høgre klikk, og lagre mål som! WOW!! Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 DOOM III skal selvføgelig spilles og nytes på en heftig PC! å dømme D3 ut i fra en to år gammel alpha er vel litt teit kanskje?! DOOM III blir mest sansynlig ùberkonge! det beste er at det snart er ute på markedet...har venta leeenge nå. Dei bilda eg har teke er ikkje frå ein to år gammal alpha! Dei er frå ein eit halvt år gammal beta..! Lasta opp ein film no.. Den kan lastast ned her Høgre klikk, og lagre mål som! må nok skuffe deg med at det der er den gamle alphaen som noen luringer har kalt en beta, pga et par patcher o.l. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 DOOM III skal selvføgelig spilles og nytes på en heftig PC! å dømme D3 ut i fra en to år gammel alpha er vel litt teit kanskje?! DOOM III blir mest sansynlig ùberkonge! det beste er at det snart er ute på markedet...har venta leeenge nå. Dei bilda eg har teke er ikkje frå ein to år gammal alpha! Dei er frå ein eit halvt år gammal beta..! Lasta opp ein film no.. Den kan lastast ned her Høgre klikk, og lagre mål som! må nok skuffe deg med at det der er den gamle alphaen som noen luringer har kalt en beta, pga et par patcher o.l. Filmen eller bildene? Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) DOOM III skal selvføgelig spilles og nytes på en heftig PC! å dømme D3 ut i fra en to år gammel alpha er vel litt teit kanskje?! DOOM III blir mest sansynlig ùberkonge! det beste er at det snart er ute på markedet...har venta leeenge nå. Dei bilda eg har teke er ikkje frå ein to år gammal alpha! Dei er frå ein eit halvt år gammal beta..! Lasta opp ein film no.. Den kan lastast ned her Høgre klikk, og lagre mål som! må nok skuffe deg med at det der er den gamle alphaen som noen luringer har kalt en beta, pga et par patcher o.l. Filmen eller bildene? både filmen og bildene. det fulgte også med noen hjemmelagde brett på alpha`n ("betaen") som noen karer la ut på nettet på nytt før i år. bla pepsi project mener jeg. Endret 21. juni 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 DOOM III skal selvføgelig spilles og nytes på en heftig PC! å dømme D3 ut i fra en to år gammel alpha er vel litt teit kanskje?! DOOM III blir mest sansynlig ùberkonge! det beste er at det snart er ute på markedet...har venta leeenge nå. Dei bilda eg har teke er ikkje frå ein to år gammal alpha! Dei er frå ein eit halvt år gammal beta..! Lasta opp ein film no.. Den kan lastast ned her Høgre klikk, og lagre mål som! må nok skuffe deg med at det der er den gamle alphaen som noen luringer har kalt en beta, pga et par patcher o.l. Filmen eller bildene? både filmen og bildene. det fulgte også med noen hjemmelagde brett på alpha`n ("betaen") som noen karer la ut på nettet på nytt før i år. bla pepsi project mener jeg. Ok! Ser sjukt ut uansett ass! Gleder meg til spillet faktisk kommer ut og hvor bra det blir da! Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) ja det blir sikkert et særdeles flott og gjennomført spill Endret 21. juni 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvor godt vil denne pc'en takle Doom 3?? AMD Athlon 2500+ Barton Radeon 9600 256 MB ram@420/425 VIA biostar M7VIT Grand K7 KT600 512 mb pc3200 400mhz ram Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det ser så utrolig genialt ut! Gleder meg som en gris!! Herlig uttrykk! Helt enig. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Hvor godt vil denne pc'en takle Doom 3?? AMD Athlon 2500+ Barton Radeon 9600 256 MB ram@420/425 VIA biostar M7VIT Grand K7 KT600 512 mb pc3200 400mhz ram ettersom spillet kommer ut i sommer en gang, så får vi nok snart se en haug av benchmarks. før den tid er det ingen som nøyaktig veit hva som kreves... Endret 21. juni 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvor godt vil denne pc'en takle Doom 3?? AMD Athlon 2500+ Barton Radeon 9600 256 MB ram@420/425 VIA biostar M7VIT Grand K7 KT600 512 mb pc3200 400mhz ram tror ikke 1024 i ram ville skade så mye... Noen som vet forskjellen på X-box og PC versjon? hvis d blir noe alla HALO konvertering kommer jeg til og få microsoft i vrangstrupen enda litt til! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Nokon her som veit korleis eg kan stille opp grafikk og oppløysing på betaen? Åpnar DoomConfig og lagrar innstillingane, men veit ikkje korleis eg loadar med dei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå