Jernlov Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hey! skal oppgradere CPU'n fra 866mhz, skal kjøpe "Intel Pentium 4 2.8 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 1MB cache, Prescott" og trenger ett nytt hovedkort til dette, hva vil du annbefale av hovedkort som passer til det? takk på forhånd Lenke til kommentar
camxer Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hva med denne? Det er et veldig bra hovedkort. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvorfor vil du ha Prescott? Northwood er like bra eller bedre og blir ikke så varm. Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Jeg hadde tenkt litt på Abit-IC7-MAX3. Det kortet bruker jeg selv og har aldrig hatt noe problem med det. Vil ikke si at det er det beste kortet for det må heller komme som en smaksak for hver enkelt person. Men kan si at det er mange her på forumet som bruker dette kortet pga at det er veldig bra til og overklokke. Når jeg kjøpte dette kortet så kostet det 2700kr men du kan sikkert få tak i dette idag for ca 1600 antar jeg. Endret 21. juni 2004 av vammaveien Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 takk for bra forslag, skal tenke litt på det før det endelig kjøp står for tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå