the_lynx Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Yes, ingen sommer uten PAcific Blue! Bra at de viser sesong 4 og 5, for der er frøken Monica Harper med Følte meg snytt i fjor da hun ikke var med Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Yes, ingen sommer uten PAcific Blue! Bra at de viser sesong 4 og 5, for der er frøken Monica Harper med Følte meg snytt i fjor da hun ikke var med hehe... Hun var med i dag ja..... veldig lettkledd.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Er det bare meg som foretrekker Paula Trickey? Brunetter über alles! Endret 30. juni 2004 av LarsP Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Er det bare meg som foretrekker Paula Tricky? That makes two of us. Endret 30. juni 2004 av ptv- Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Fint at selv en moderator ikke kan google (Seriøst 3. treffet eller noe sånt) Uansett, sangen heter "Just another day in L.A. "og artisten er Christopher Franke Jeg har hele Pcific blue cd'n. Fikk kjøpt den her i Norge faktisk-ville jeg igrunn aldri trodd... Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Yes, ingen sommer uten PAcific Blue! Bra at de viser sesong 4 og 5, for der er frøken Monica Harper med Følte meg snytt i fjor da hun ikke var med Helt utrolig at noen kan klare å spille så...hmm hvilke ord skal jeg bruke....ekkel/motbydelig? mulig det er feil ord, men dere skjønner sikker hva jeg mener hehe.. Men det er morsomt å se på..Spessielt når hun syklet rundt chris og cory og fortalte at hun hadde fått seg leilighet... Endret 30. juni 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Synes "Monica Harper" blir så utrolig Barbie. VM i silikonlepper på gang? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er det bare meg som foretrekker Paula Tricky? That makes two of us. The best number is three Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Synes "Monica Harper" blir så utrolig Barbie. VM i silikonlepper på gang? Ja! Hun der barbie jenta liker jeg ikke noe serlig, blir for bliondie liksom. Paula 4ever. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ja! Hun der barbie jenta liker jeg ikke noe serlig, blir for bliondie liksom. Paula 4ever. Jeg liker begge to jeg...... Lenke til kommentar
Izor Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Paula go! hun er drit sexy da! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Monica Harper aka. Shanna Moakler er vel den deiligste i serien, men de andre jentene er i absolutt toppklasse de også. Ingen sommer uten Pacific Blue nei, det skal jeg love dere! Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 YESSS endelig kommer den tilbake på tv ! har gledet meg! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Elendig serie, men greit tidsfordriv.hehe Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ah, hehe, Pacific Blue er sjef! Har ikke sett på de siste dagene nå, men må nesten begynne. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Er det ingen jenter som ser på Pac Blue? kun meg eller....? Har jo bare hørt gutta her nevne damene i serien, men ingen har nevnt mannfolka... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Nei men eg er en av de få gutter som hater serien. Svitsjer kjapt over når den er på tv. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Er det ingen jenter som ser på Pac Blue? kun meg eller....? Har jo bare hørt gutta her nevne damene i serien, men ingen har nevnt mannfolka... Jeg ser jo også på det Men har faktisk ikke rukket å se på i år, når var det det gikk igjen? Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Hehe! da er vi to! Går rundt kl 23. Idag er det 23.05... Jeg har ikke fått sett de to siste episodene, men skal se de imorgen. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Uhm, så episodene som vises nå er nye? I så fall, når ble de laget? Endret 6. juli 2004 av Treblad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå